اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

بیمارستان‌ سریع‌الاحداث برای ویزیت رایگان مردم در اشنویه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان و درمان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: بیمارستان سریع‌الاحداث برای ویزیت رایگان اقشار مختلف مردم در اشنویه راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

بیمارستان‌ سریع‌الاحداث برای ویزیت رایگان مردم در اشنویه راه‌اندازی می‌شود

علی احمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک بیمارستان سریع‌الاحداث در منطقه نلیوان اشنویه راه‌اندازی شده است تا در هفته کاهش اثرهای بلایای طبیعی، به مردم 9 روستا خدمات درمانی و دارویی توسط اکیپ مجرب ارائه شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این بیمارستان سه ساعت بیشتر طول نمی‌کشد، گفت: این بیمارستان در مجاورت مرکز بهداشت راه‌اندازی می‌شود به طوری که ساکنان روستاهای اطراف و اشنویه برای دریافت خدمات درمانی و دارویی رایگان می‌توانند به این محل مراجعه کنند.

احمدزاده این بیمارستان را متشکل از پنج چادر 50 متری عنوان کرد و گفت: بعد از راه‌اندازی، در مجموع مساحت این بیمارستان 250 مترمربع می‌شود به طوری که داخل آن فضاهای درمانی متفاوت مانند اتاق بستری، اتاق عمل و .. ایجاد می‌شود.

معاون جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این امکانات درمانی با پیگیری مدیرعامل استان توسط معاونت درمان جمعیت هلال احمر کشور تدارک یافته و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است تا در راستای ارائه خدمات به اقشار بی‌بضاعت جامعه اهتمام شود.

وی به آمادگی تیم‌های درمانی متشکل از پزشکان عمومی، متخصص، ماما، روانشناس و ... برای خدمت‌رسانی در این مجموعه اشاره کرد و افزود: بعد از فراخوانی که در این راستا انجام گرفت افراد زیادی اعلام آمادگی کردند و هم‌اکنون به صورت داوطلبانه خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

احمدزاده به راه‌اندازی این بیمارستان با همکاری مرکز بهداشت ارومیه در تابستان سال جاری در بخش سیلوانا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 700 ویزیت عمومی و 600 ویزیت متخصص در این مدت انجام گرفته است، پس این نشان می‌دهد راه‌اندازی چنین محیطی در ارتقای سطح سلامتی مردم تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول