اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

مکان‎یابی بیمارستان 800 تختخوابی اولویت‎ بخش درمان گنبدکاووس است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: مکان‎یابی پروژه بیمارستان 800 تختخوابی از اولویت‎های بخش درمان این شهرستان است.

مکان‎یابی بیمارستان 800 تختخوابی اولویت‎ بخش درمان گنبدکاووس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در نشست مشترک با شهردار، رئیس اداره راه و شهرسازی و رئیس اداره بهداشت و درمان این شهرستان مکان‎یابی مناسب برای احداث بیمارستان 800 تختخوابی را بسیار مهم برشمرد.

وی با تاکید بر لزوم احداث چنین بیمارستانی در شرق استان اظهار داشت: گنبدکاووس به عنوان وسیع‎ترین شهر استان گلستان دارای ظرفیت بالایی در بخش کادر پزشکی و درمانی است به طوری که بیماران شهرستان‎های شرق استان برای درمان به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه بیمارستان 800 تختخوابی در مرحله مکان‎یابی قرار دارد خاطر نشان کرد: در بررسی زمین‎های در اختیار بهداشت و درمان و شهرداری گزینه‌های مناسب برای احداث بیمارستان توسط مسئولان حاضر در جلسه بحث و بررسی شد که بعد از کارشناسی موارد یاد شده زمین‎های مناسب به مسئولان استانی برای آغاز احداث این پروژه معرفی خواهد شد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به راهکار تقویت و توسعه بیمارستان‌ها افزود: تبدیل به احسن کردن زمین‎های در اختیار بهداشت و درمان، خرید زمین، تهاتر زمین‎های مورد نظر شهرداری و بهداشت و درمان از جمله راهکارهای بررسی شده توسط اعضای جلسه بود.

شهردار گنبدکاووس با اشاره به کمبود زمین در استان‎های شمالی برای احداث پروژه‌های عمرانی از تعامل موجود بین بهداشت و درمان برای این پروژه خبر داد.

سیدمنصور باقری در ادامه به معرفی زمین‎های مناسب برای این پروژه پرداخت.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول