اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی در بیمارستان توحید جم

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: دستگاه جدید رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی (O.P.G) در بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم نصب و راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی در بیمارستان توحید جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهرداد حسین‌زاده صبح امروز در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی و جلب رضایت مردم و مراجعه‌کنندگان از مهم‌ترین اولویت‌های بهداشت و درمان صنعت نفت است.

وی افزود: بیمارستان توحید به همراه 33 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح استان بوشهر در امر خدمات‌رسانی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت اهتمام دارند و روزبه‌روز شاهد افزایش سطح کیفی خدمات هستیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از نصب و راه‌اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطر نشان کرد: دستگاه جدید رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی (O.P.G) در بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم نصب و راه‌اندازی شد.

حسین‌زاده بیان کرد: بیمارستان توحید جم از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است و تلاش زیادی برای ارتقای سطح کیفی خدمات در این مجموعه انجام گرفته است.

وی یادآور شد: در یکسال اخیر چند پروژه مهم و بزرگ در این بیمارستان اجرایی شده و امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی این بیمارستان بیشتر شده است.

رئیس بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم نیز با اشاره به راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال در این بیمارستان گفت: در ادامه نوسازی و تجهیز بخش تصویربرداری بیمارستان توحید، دستگاه O.P.G دیجیتال که در عکسبرداری‌های مورد نیاز بخش دندانپزشکی کاربرد دارد، در این بخش نصب شده است.

سید رضا کاظمی افزود: در حال حاضر علاوه بر ارائه تصویر دیجیتال از گرافی دندان، دیسکت(CD) گرافی گرفته شده نیز در اختیار مراجعه‌کننده و پزشکان قرار می‌گیرد.

رئیس بخش رادیولوژی بیمارستان توحید اذعان داشت: این دستگاه با مارک Planmeca ساخت کشور فنلاند بوده و از بهترین دستگاه‌های تصویربرداری دیجیتال دندانپزشکی در سطح دنیا است و بودجه مورد نیاز تهیه این دستگاه نیز از سوی شرکت نفت و گاز پارس تامین شده است.

وی اضافه کرد: در ابتدای امسال نیز دستگاه دیجیتال رادیولوژی DDR در بیمارستان توحید جم، نصب و راه‌اندازی شده بود.

کاظمی یادآور شد: از تمام ظرفیت موجود برای ارتقای سطح کیفی خدمات استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول