اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

25 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: حضور 25 هزار دانش‌آموز از استان همدان در کاروان راهیان نور نشانه توجه ویژه آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت اسلامی است.

25 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی مجمع شورای دانش‌آموزی و مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان همدان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این جلسه گفت: دانش‌آموزان عضو مجامع شورای دانش‌آموزی و مجلس دانش‌آموزی در خط مقدم تعلیم و تربیت هستند و رسالت بسیار سنگینی دارند که باید در این زمینه تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند.

عباس حسنی‌محتشم افزود: حیات طیبه تنها با تعلیم و تربیت صحیح و اسلامی امکان‌پذیر است و باید هدف همه ما تربیت دانش‌آموزان به سمت کمال و تعالی باشد.

 وی اضافه کرد: حضور 25 هزار دانش‌آموز از استان همدان در کاروان راهیان نور نشانه توجه ویژه آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: هم‌اکنون ما در آغاز راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم و باید برای اجرای این طرح بزرگ از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و اجرای خوب برنامه‌های تحول بنیادین می‌تواند در آینده آموزش و پرورش را به سمت تعالی و پیشرفت حرکت دهد.

وی گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به تعلیم و تربیت اسلامی واقعی در آموزش و پرورش باعث شده که جمعی از دلسوزان و کارشناسان عرصه تعلیم و تربیت تمام توان خود را برای تهیه و اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به کار گیرند و هم‌اکنون این طرح مهم در مرحله اجرایی شدن است که در آینده می‌تواند بسیار مفید و تأثیرگذار باشد.

علی علیان، رئیس سازمان دانش‌آموزی همدان نیز گفت: بعد از برگزاری انتخابات شوراهای مدارس، انتخابات در شهرستان‌ها برگزار و سپس در استان پس از برگزاری انتخابات هشت نفر به عنوان عضو و مجمع شورای دانش‌آموزی انتخاب که چهار نفر به مجلس دانش‌آموزی راه می‌یابند که افراد منتخب به عنوان مشاور دانش‌آموزی مدیرکل آموزش و پرورش منصوب می‌شوند و آنها نیز مشکلات و موانع و راهکارها را به اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان گزارش می‌دهند.

کارشناس مسئول تشکل‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی همدان گفت: شورای دانش‌آموزی استان متشکل از دانش‌آموزان عضو مجامع شورای دانش‌آموزی، رؤسای مجامع اعضا و مربیان دختر و پسر استان است که به صورت منظم و برنامه‌ریزی‌شده جلساتی را در طی یک ماه برگزار می‌کنند.

جلال زارعی گفت: نخستین نشست ششمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور در تهران با حضور مقامات و مسئولان کشوری از تاریخ 17 تا 20 مهرماه برگزار می‌شود.

در این جلسه دانش‌آموزان و مربیان عضو مجامع دانش‌آموزی مهم‌ترین مسائل آموزشی مدارس منطقه خود همچون توجه به مسائل پرورشی و فرهنگی، حمایت از طرح‌های دانش‌آموزان نخبه، برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از فضاهای آموزشی، توجه بیشتر به شوراهای دانش‌آموزی در مدارس و ... را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول