اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خبر داد

اعزام 2393 دانش‌آموز شوشتری به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر از اعزام 2 هزار و 393 نفر دانش‌آموز دختر و پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی خوزستان خبر داد.

اعزام 2393 دانش‌آموز شوشتری به مناطق عملیاتی

عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: اعزام بیش از 2 هزار و 393 دانش‌آموز مراکز آموزشی آغاز شده است و به مرور زمان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه اعزام این دانش‌آموزان افزود: این دانش‌آموزان به صورت اردوهای دو روزه و تفکیک شده به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می‌شوند.

وی تأکید کرد: از این تعداد یکهزار و 193 نفر دانش‌آموز دختر و یک‌هزار و 200 نفر دانش‌آموز پسر هستند که به صورت تفکیک شده در چهار نوبت به اردو اعزام می‌شوند.

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: هم اکنون اعزام دانش‌آموزان دختر شهرستان شوشتر برای بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان آغاز شده است.

وی افزود: در این اردوهای دو روزه دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی بیت‌المقدس، شهدای هویزه، دهلاویه، پادگان شهید محلاتی، منطقه والفجر 8، منطقه شلمچه و سوسنگرد اعزام می‌شوند و از نزدیک در جریان رشادت‌های رزمندگان اسلام قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خاطر نشان کرد: اجرای چنین اردوهایی در افزایش گرایش نسل جوان به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تأثیر بسیار زیادی دارد و از این رو اجرای این برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول