اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای اعلام شد

درخواست ائمه جمعه و نماینده ورامین از رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: درخواست کتبی ائمه جمعه و نماینده مردم ورامین از رئیس جمهور به وی اعلام شد.

درخواست ائمه جمعه و نماینده ورامین از رئیس جمهور

به خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز درخواست کتبی که به امضای حضرت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجج‌الاسلام والمسلمین مهدی رحمتی‌نیا امام جمعه شهرستان پیشوا، حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد، سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد و سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی رسیده بود به رئیس جمهور اعلام شد.

برپایه این گزارش در این درخواست از رئیس جمهور خواسته شده بود در پرداخت اعتبار متروی تهران ‌ـ ورامین‌ ـ پیشوا تسریع شود تا این پروژه تا پایان دولت دهم به اجرا برسد.

گفتنی است طبق مصوبه هیئت دولت انتقال ردیف اعتباری پروژه مذکور از وزارت راه و شهرسازی و راه آهن جمهوری اسلامی به شرکت مترو تصویب شده است.

حال شرکت مترو صاحب ردیف اعتباری آن است و مدیرعامل شرکت مترو گفته است به شدت به ‌دنبال تهیه طرح پروژه مبتنی بر وضع موجود و طراحی ایستگاه‌های مترو و همچنین کسب و دریافت اعتبارات مورد نیاز هستیم و با قدرت و سرعت ادامه می‌دهیم.

حال اتحاد و یکپارچگی مسئولان شهرستان در ارسال درخواست مذکور نشان از عزم جدی مردم منطقه برای اجرا و تکمیل طرح مترو دارد که لازم است رئیس جمهور با عنایت بر این عزم هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول