اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان:

انجمن‌های علمی دانشگاه کردستان از رشته‌های تحصیلی آن بیشتر است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان گفت: در حال حاضر تعداد انجمن‌های علمی ما در دانشگاه از تعداد رشته‌های تحصیلی بیشتر بوده و در برخی رشته‌ها بیش از چند انجمن علمی مشغول فعالیت هستند.

انجمن‌های علمی دانشگاه کردستان از رشته‌های تحصیلی آن بیشتر است

نسرین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با ذکر این مطلب که حوزه فرهنگی به صورت مستقیم با خلاقیت، ابتکارات و ابداعات دانشجویان سروکار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر 3 تشکل سیاسی فعال، 33 کانون فرهنگی و 40 نشریه دانشجویی در دانشگاه کردستان فعال هستند.

وی با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های علمی دانشجویان، تصریح کرد: ما این افتخار را داریم که در حال حاضر  تعداد انجمن‌های علمی ما در دانشگاه از تعداد رشته‌های تحصیلی بیشتر بوده و در برخی رشته‌ها بیش از چند انجمن علمی مشغول فعالیت هستند.

مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان گفت: تفاوت حوزه فرهنگی با سایر قسمت‌های دانشگاه این است که در حقیقت در این حوزه برخلاف قسمت‌های دیگر، این دانشجویان هستند که برنامه‌سازان فعالیت‌های فرهنگی هستند.

وی خاطرنشان ساخت: در سال تحصیلی جدید یکی از رویکردهای حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه، ایجاد ارتباط کارا با خانواده دانشجویان بوده و امیدواریم که بتوانیم از این طریق نیز به اهداف فرهنگی‌مان نایل بیاییم.

علی‌اکبری بیان داشت: خوشبختانه طی یکسال گذشته، تشکل‌های سیاسی بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زمینه مساعدی را برای فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی دانشجویان فراهم آورده و دانشجویان علاقمند می‌توانند با عضویت در این تشکل‌ها به انجام فعالیت‌های سیاسی در چارچوب قانون بپردازند.

مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان در پایان تاکید کرد: رویکرد اصلی ما در معاونت فرهنگی دانشگاه ایجاد زمینه‌ای مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه دانشجویان است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول