اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

تقویت فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌ها امری لازم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

تقویت فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در بازدید از اماکن مذهبی کنگان اظهار داشت: کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی و دینی یک ضرورت است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد رشد کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان بوده‌ایم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار تقویت فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان‌ها شد و خاطر نشان کرد: اجرا و تقویت برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌ها امری لازم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

موسوی‌نیا بیان کرد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌های والای اسلامی هستند که باید با شکل صحیح به مقابله با این ترفند دشمن برویم.

وی اضافه کرد: دشمنان توطئه‌های زیادی برای کمرنگ کردن معنویت در بین جوانان دارند که البته هیچ وقت نخواهند توانست جوانان را منحرف کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده حوزه مدیریتی کنگان، خواستار حمایت بیشتر از طرح‌های فرهنگی در شهرستان با توجه به هجوم کارگران با خرده‌فرهنگ‌های مختلف شد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی گفت: شهرستان کنگان دارای قابلیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگی و دینی است و هیئات مذهبی فعالیت چشمگیری دارند که با افزایش امکانات و تقویت زیرساخت‌های دینی می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اذعان داشت: مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر فعالیت بسیار زیادی برای رشد و تقویت فعالیت‌های فرهنگی دینی دارد و در سال جاری موفقیت‌های خوبی به دست آمده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول