اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از موازی‌کاری

استان بوشهر باید تنها یک اداره کار داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تنها یک اداره کار در استان وجود داشته باشد و در این صورت کارها نظم بیشتری می‌گیرد و از موازی‌کاری جلوگیری می‌شود.

استان بوشهر باید تنها یک اداره کار داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد یکشنبه شب در نشست با مدیریت کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که باید تنها یک اداره کار در استان وجود داشته باشد و این امر را قبلا هم مطرح کرده‌ایم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر یک اداره کار در استان وجود داشته باشد، کارها نظم بیشتری می‌گیرد و زودتر و راحت‌تر انجام می‌شود و از موازی‌کاری جلوگیری می‌شود.

موسوی‌نژاد بیان داشت: با توجه به اینکه عسلویه قطب انرژی، اقتصاد و اشتغال استان محسوب می‌شود، هیچ اشکالی ندارد که اداره کار استان در عسلویه تشکیل شود و نیازی نیست که این اداره کل حتما در بوشهر قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مصوبات دولت هر ارگان، سازمان و نهاد باید در محیط خود تشکیل شود و با توجه به نقش عسلویه در زمینه اشتغال در استان بوشهر این اداره می‌تواند در عسلویه به فعالیت بپردازد و معاونت‌هایی از این اداره در نقاطی از قبیل بوشهر و خارگ به فعالیت بپردازند.

این مسئول متذکر شد: حضور نمایندگی اداره امور کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی از ضروریاتی است که تمامی شهرستان‌های استان به آن نیاز دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ایجاد نمایندگی‌های شهرستانی اداره کار و امور اشتغال پارس جنوبی سبب اطلاع‌رسانی بهتر، پیگیری‌ آسان کارها و جذب بیشتر و سریع‌تر نیروها می‌شود.

موسوی‌نژاد گفت: از ابتدای تصدی منصب مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی توسط آقای نصوری نشاط خاصی در منطقه ایجاد شده و همه باید از این نشاط برای توسعه بیش از پیش استان و رفع مشکل اشتغال و تحقق مصوبه جذب 50 درصدی نیروهای بومی در شرکت‌های پارس جنوبی بهره ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به جمعیت بالای نیروهای متخصص و تحصیل کرده در سطح استان اجرای این مصوبه از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب ایجاد نشاط اجتماعی و پیشگیری از معضلات اجتماعی ناشی از بیکاری در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول