اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

عسلویه به جزیره‌ای بیگانه برای استان بوشهر تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دلمان خوش است که عسلویه را از استان بوشهر جدا نکرده‌اند، ولی عسلویه عملا مانند جزیره‌ای بیگانه شده است.

عسلویه به جزیره‌ای بیگانه برای استان بوشهر تبدیل شده است

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر از جنبه‌های مختلف ظرفیت‌های فراوانی در خود جای داده است که باید برای توسعه و پیشرفت استان از تمامی این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عسلویه به جزیره‌ای بیگانه برای استان تبدیل شده خاطر نشان کرد: دلمان خوش است که عسلویه را از استان بوشهر جدا نکرده‌اند، ولی عسلویه عملا مانند جزیره‌ای بیگانه شده است.

موسوی‌نژاد بیان داشت: مدیریت پارس جنوبی باید یکی از اعضای ارشد شورای عالی استان باشد و در تصمیم‌گیری‌های استان مشارکت داشته باشد.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی متعلق به استان بوشهر است و باید مدیران پارس جنوبی در کنار مدیران استان برای تعالی و پیشرفت همه جانبه استان تلاش کنند.

این مسئول اذعان داشت: باید برای بهره‌وری بیشتر استان مسئولان منطقه ویژه را به کارها وارد کنیم و ایشان را در برنامه‌های توسعه‌ای استان دخیل کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور مدیران و معاونان پارس جنوبی در شورای اداری استان به منظور ارائه نظرات و رویکردها امری ضروری است.

موسوی‌نژاد با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای بومی در پست‌ها و مشاغل مدیریتی پارس جنوبی متذکر شد: قبول داریم فرهنگ کار ما ضعیف است و به دنبال مشاغل آسان هستیم، ولی باید در مشاغل و پست‌های مدیریتی از نیروهای بومی استفاده کنیم، دلیلی ندارد که سهمیه 50 درصدی نیروهای بومی به طول کامل به نیروهای کارگری اختصاص یابد.

وی ادامه داد: استقرار دانشگاه صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی از مسائل مهمی است که می‌تواند در توسعه سطح علمی و تخصص نیروهای منطقه اثرگذار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید بخش خصوصی را برای آموزش نیرو حمایت و فعال کنیم در شرایطی که نهادهای متولی در این زمینه توانایی و آمادگی لازم را ندارند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول