اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر خبر داد

برگزاری طرح یاوران مولا علی (ع) در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: طرح یاوران مولا علی (ع) با هدف جذب، سازماندهی و به کارگیری داوطلبان مؤمن، مؤثر و علاقمند به دفاع فرهنگی و دینی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن در بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری طرح یاوران مولا علی (ع) در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین کارگر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل شیعه امری بسیار لازم و ضروری در شرایط کنونی است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشمنان همواره در راستای تضعیف دین مبین اسلام تلاش می‌کنند و به استناد آیات قرآن مجید ویژگی دشمنان دین این است که همیشه در درگیری و تعارض با دین باشند.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر ادامه داد: امروز تنها جبهه‌ای که ما را آسیب‌پذیر می‌کند جبهه فرهنگی است و ما باید همه با هم به صورت سازمان یافته در دفاع از دین اسلام تلاش کنیم.

کارگر تصریح کرد: بدون تردید فرهنگیان و معلمان در ترویج فرهنگ علوی نقشی حساس و تعیین‌کننده دارند که انتظار داریم در این مسیر تلاش بیشتر و تاثیرگذارتری داشته باشند.

وی بیان کرد: هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم با سازمان آموزش و پرورش برای اجرا، تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در مدارس در مناطق مختلف صورت گرفته و همه معلمان در این طرح مشارکت دارند.

این مسئول از برگزاری طرح یاوران مولا علی(ع) در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح ارزشمند در واقع با هدف جذب، سازماندهی و به کارگیری داوطلبان مؤمن، مؤثر و علاقمند به دفاع فرهنگی و دینی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و مشارکت مردم در نهادینه کردن فرهنگ علوی و غدیر در جامعه برنامه‌ریزی شده است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر افزود: دفاع از دین یکی از راه‌های عملی ترویج فرهنگ غدیر و از وظایف مهم شیعیان است.

کارگر اذعان داشت: امروز تمام مردم و مسئولان باید با همه ظرفیت موجود برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی در جامعه تلاش کنیم و نباید کم‌کاری کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول