اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

انضباط مالی در هزینه‌کرد اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: انضباط مالی در هزینه‌کرد اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی و کاهش هزینه‌های جاری غیرضروری باید از سوی مدیران مورد اهتمام قرار گیرد.

انضباط مالی در هزینه‌کرد اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا منجر به حمایت از تولیدات داخلی می‌شود و از عوامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی افزود: امروز کشور در شرایط اقتصادی ویژه‌ای قرار داشته و دشمن از روش‌ها و اهداف جدید برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند عزم همگانی از سوی مردم و مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: پرهیز از اسراف، کاهش تشریفات و تجملات در دستگاه‌های اجرایی، افزایش بهره‌وری از بودجه و استفاده بهینه از امکانات به منظور افزایش راندمان کاری از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی است.

*تشکیل 500 فقره پرونده قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی نیز از تشکیل 500 فقره پرونده جرم در راستای قاچاق سوخت در نیمه نخست امسال در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامعلی دهقانی با بیان اینکه 501 فقره پرونده جرم از سوی 25 شرکت حمل سوخت در شش ماه امسال در استان تشکیل شده، گفت: این تعداد پرونده به نیابت از سایر نقاط کشور نیز بوده و هشت مورد برای بررسی به گمرک ارسال شده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت در منطقه درح نیز 38 پرونده جرم تشکیل شده که از این تعداد 34 پرونده مختومه اعلام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی یادآور شد: پرونده‌ها باید از سوی گمرک و سایر مراجع در مراحل اولیه به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول