اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بروجرد:

بیش از 125 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد بروجرد دایر است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: در حال حاضر بیش از 125 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد بروجرد دایر است که 24 رشته از آنها مربوط به کارشناسی ارشد است.

بیش از 125 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد بروجرد دایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمد سیف صبح امروز در جمع دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانشجویان اقدام اخیر استکبار و صهیونیزم بین‌الملل در ساخت فیلم موهن و هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را توطئه آمریکا و اسرائیل عنوان و آن را محکوم کرد.

وی در ادامه به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با توجه به سابقه 29 ساله‌اش قدیمی‌ترین واحد دانشگاهی منطقه پنج کشور محسوب می‌شود.

سیف افزود: اکنون این واحد دانشگاهی با بیش از 300 هکتار زمین، بیشترین مقدار زمین را در منطقه داراست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: در حال حاضر بیش از 125 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد بروجرد دایر است که 24 رشته از آنها مربوط به کارشناسی ارشد است.

وی برخی از رشته‌های موجود در این واحد را از رشته‌های کمیاب برشمرد و گفت: این واحد از لحاظ تعداد رشته‌های تحصیلی رتبه دوم منطقه و در زمینه نانو تکنولوژی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه آنان را با قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های دانشگاه در حوزه‌های مربوطه آشنا کرد و به سئوالات مطروحه از سوی آنها پاسخ گفت.

لازم به ذکر است، نشست توجیهی دانشجویان برادر عصر امروز در سالن همایش‌های علامه شهیدی این واحد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول