اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب صورت گرفت

تشکیل ستاد استقبال از رهبری در سه شهر خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: ستاد مردمی استقبال از ‌رهبر معظم انقلاب اسلامی در سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین که معظم‌له در این شهرها حضور خواهد یافت، تشکیل شد.

تشکیل ستاد استقبال از رهبری در سه شهر خراسان‌شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ستاد استقبال منتظران قدوم مبارک مقام عظمای ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در استان خراسان‌شمالی با حضور فعال و فراگیر اقشار مختلف مردم، تشکیل شده است.

حسین ثابت‌قدم افزود: ستاد استقبال از شمیم نایب حضرت‌ امام عصر (عج) حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ضمن برگزاری جلسات متعدد و تشکیل‌ کمیته‌های تخصصی، آماده میزبانی شایسته‌ از رهبر فرزانه انقلاب و خلق حماسه‌ای ماندگار در دیار باب الرضا هستند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ به برکت سفر ‌رهبر انقلاب در عرصه‌های فرهنگی عمران، آبادانی، نشاط و شادابی استان را فراگرفته و افتخار دیگری بر افتخارات خراسان‌شمالی افزوده شود.

به گزارش فارس، افزون بر تشکیل ستاد استقبال از رهبری در سه شهر استان و ستادهایی نیز در سایر مراکز شهرستان‌های خراسان‌شمالی برای استقبال از نمایندگان رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است.

19 مهر همزمان با چهارشنبه همین هفته زمان سفر رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی اعلام شده است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول