اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مهمان‌نواز:

حضور مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب تکلیف دینی است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم خراسان‌شمالی در استقبال از مقام معظم رهبری در هفته جاری تکلیف دینی و شرعی است.

حضور مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب تکلیف دینی است

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: استقبال گسترده و شایسته از مقام عظمای ولایت در حقیقت حمایت از نظام اسلامی بوده که به طور یقین مردم همیشه در صحنه خراسان‌شمالی حماسه بزرگی را رقم خواهند زد.

وی با تاکید بر اینکه مردم این استان در زمان حضور معظم‌له در خراسان‌شمالی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حداکثر بهره‌گیری را داشته باشند، افزود: سخنان مهم رهبری در زمان حضور خود، راه‌گشای بسیاری از مسائل خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تبیین جبهه حق و باطل و همچنین مسائل روز دنیای اسلام و کشور را از رهنمودهای رهبری برشمرد و گفت: به طور یقین اگر این رهنمودها مورد استفاده مسلمانان قرار گیرد، مایه امنیت و پیشرفت نظام اسلامی خواهد بود.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تاکید بر اینکه این سفر معنوی رهبر معظم انقلاب برکات فراوان معنوی برای این خطه به همراه خواهد داشت، گفت: سال‌هاست که مردم این خطه منتظر حضور رهبری هستند، از این رو اکنون که این فرصت گران‌بها نصیب مردم ولایت‌مدار این استان شده است، باید حداکثر استفاده از این فرصت به عمل آید.

به گزارش فارس، چهارشنبه این هفته مردم خراسان‌شمالی میزبان مقام معظم رهبری خواهند بود.

معظم‌له علاوه بر حضور در بجنورد سفرهای یک روزه‌ای نیز به شهرستان‌های اسفراین و شیروان خواهند داشت.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول