اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌‌دره:

عملکرد نمایندگان در سایه حرکت بدنه تبلور پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌‌دره در مجلس با بیان اینکه عملکرد نماینده مردم در سایه حرکت بدنه تبلور پیدا می‌کند، عنوان داشت: نباید معدود افرادی با عملکرد خود در دستگاه‌های اجرایی ناامیدی ایجاد کنند.

عملکرد نمایندگان در سایه حرکت بدنه تبلور پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا خان‌محمدی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز تمام کفر برای ستیز با انقلاب اسلامی وارد عمل شده است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف نمایندگان ابراز داشت: اگر نماینده‌ای اقتصاد مقاومتی و فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خود قرار ندهد، این فرد در مسیر خیانت گام برمی‌دارد.

نماینده مردم‌ ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی افزود: همه باید پیرو مکتب بوده و همه مسئولان باید بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

خان‌محمدی با بیان اینکه مردم نیاز واقعی به خدمت دارند، گفت: همه فشاری که مردم تحمل می‌کنند از تحریم نبوده و برخی نیز ممکن است از سوء تدبیر باشد.

وی با اشاره به اینکه با هیچ‌کس در استان تعارف نداریم، عنوان داشت: ما نمی‌پذیریم که مسئولی کار مردم را حل نکرده و ایشان را راهی خیابان کند و سپس گزارش دروغ بدهد.

وی تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها هرچه گفتند و نوشتند به اندازه نوک سوزنی تغییر در روند کار ما ایجاد نشد و اداره ارشاد ابهر باید نظارت جدی بر مطبوعات داشته باشد چرا که در مطبوعات استان باید حرف مردم و مسائل واقعی بیان شود.

خان‌محمدی در ادامه با بیان اینکه ابهر شایسته بهترین‌ها است، گفت: زنجان باید حق شهرستان ابهر را بدهد.

وی با بیان اینکه عملکرد نماینده در سایه حرکت بدنه تبلور پیدا می‌کند، عنوان داشت: نباید معدود افرادی با عملکرد خود در دستگاه‌های اجرایی ناامیدی ایجاد کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول