اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران

خبرگزاری فارس: تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران و مسئولان استانی است که باید مورد عنایت ویژه واقع شود.

تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام یکی از مناطق در حال توسعه کشور است که در بخش ورزش نیز نیازمند عنایت ویژه مسئولان استانی و کشوری است.

این استان در حال توسعه در مجموع سالانه تا 35 هزار نفر به صورت سازمان یافته و حدود این میزان نیز به صورت تفننی و غیر سازمان یافته به امر ورزش می‌پردازند.

توجه به ایجاد امکانات برای این دو قشر ورزشکار سازمان یافته و غیر سازمان یافته وظیفه‌ای ضروری بوده که به این موضوع توجه شده است.

یکی از نیازمندی‌های ورزشکاران استان ایلام ایجاد ورزشگاه 15 هزار نفری است که مسئولان امر از سال‌های گذشته به این مهم توجه داشته و در راستای ایجاد آن تلاش کرده‌اند.

اما این طرح بزرگ به دلایل مختلفی تاکنون تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده که نیازمند عنایت ویژه مسئولان امر است.

با توجه به اعلام مسئولان حوزه استانداری مبنی بر سفر یک‌روزه معاون اول رئیس جمهور به استان ایلام و بازدید از طرح‌های عمرانی، بازدید از این طرح ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بوده که ظاهرا در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

امیدواریم این طرح بزرگ ورزشی مورد عنایت ویژه معاون اول رئیس جمهور در بازدید روز سه‌شنبه واقع شده و مشکلات تکمیل این طرح نیز برطرف شود.

با بهره‌برداری از این طرح ورزشی امکان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در استان ایلام فراهم شده که سبب توسعه همه جانبه ورزش در ایلام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول