اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌شمالی خبر داد

راه‌اندازی سینما در مراکز کانون پرورش فکری خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی از برنامه راه‌اندازی سینما در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان خبر داد.

راه‌اندازی سینما در مراکز کانون پرورش فکری خراسان‌شمالی

علی ارکانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: هم‌اکنون به دنبال این بودیم تا در مراکز کانون پرورشی سالن‌های سینما راه‌اندازی شده و فیلم‌های تأثیرگذار برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شود.

وی همچنین راه‌اندازی بخش انیمیشن را از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اعلام کرد و افزود: مقدمات این برنامه اکنون در حال پیگیری است.

ارکانی‌فرد در بخش دیگری از برنامه راه‌اندازی پنج کانون و مجتمع فرهنگی و هنری مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تا دهه فجر امسال خبر داد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها با پیشرفت‌های مختلف در دست اجرا بوده که بر اساس وعده پیمانکار قرار است تا تاریخ یاد شده تکمیل شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه این مراکز مجموعاً بیش از پنج هزار متر زیربنا دارد، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاخص‌های مربوط به کانون پرورشی در این استان را ارتقاء می‌دهد.

به گفته وی، مجتمع فرهنگی کانون پرورشی بجنورد دارای هزار و 800 متر زیربنا و چهار واحد دیگر در شهرستان‌های گرمه، جاجرم، فاروج، آشخانه هر کدام 800 متر زیربنا دارد.

ارکانی‌فرد در عین حال خراسان‌شمالی را از جمله استان‌هایی برشمرد که به لحاظ امکانات زیرساختی کانون پرورشی، استانی ضعیف به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در اوقات فراغت تابستانی 40 عنوان برنامه در سطح مراکز کانون برای اعضاء به اجرا درآمد، افزود: استقبال دانش‌آموزان از این کلاس‌ها در سطح بسیار خوبی بود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استان را راه‌اندازی کانون زبان ایران در کانون پرورش فکری استان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون این مرکز در اکثر استان‌های کشور راه‌اندازی شده و در آینده نزدیک نیز با همکاری مسئولان این کانون، در استان خراسان‌شمالی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول