اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران خبر داد

توزیع 4 هزار بسته فرهنگی و سینمایی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیش از 4 هزار بسته فرهنگی توسط کاروان فرهنگی و سینمایی در استان مازندران توزیع شد.

توزیع 4 هزار بسته فرهنگی و سینمایی در مازندران

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه بیش از 4 هزار بسته فرهنگی توسط کاروان فرهنگی و سینمایی در استان مازندران توزیع شد، اظهار داشت: این برنامه همزمان با بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اجرا می‌شود.

وی گفت: پنج کاروان فرهنگی به مدیریت جشنواره به 13 استان کشور سفر خواهند کرد تا با اجرای برنامه‌های مختلف کودک، بسته‌های فرهنگی این رویداد را به کودکان و نوجوانان اهدا کنند.

وی ادامه داد: کاروان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بنیاد سینمای فارابی و با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همجنین آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان استان با بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از 10 مهرماه وارد استان شد و با همکاری اداره امور سینمایی اداره کل اقلام فرهنگی را بین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمائی در بیش از 12 شهر و روستای مازندران توزیع کرد.

ابراهیمی افزود: با توجه به اهداف تعریف شده برای این برنامه سعی شد مسیر کاروان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان مناطق محروم بهره بیشتری از اجرای برنامه‌ها ببرند به طوری که کاروان فرهنگی و سینمایی علاوه بر حضور در مدارس شهرها و روستاهای جویبار، فریدونکنار، میاندرود و جامخانه برای اهالی روستای خرم‌آباد ساری به اجرای برنامه شبانه پرداخت و به تمام حاضران نیز بسته فرهنگی اهدا کرد.

وی نتایج اجرای برنامه‌های هنری و نمایش‌های اجرا شده توسط گروه همراه کاروان را خوب ارزیابی کرد و استقبال دانش‌آموزان و معلمان از اجرای این برنامه را بسیار خوب توصیف کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول