اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب با درایت مسئولان از گردنه‌های سخت عبور می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب با هوشیاری مردم و درایت مسئولان از همه گردنه‌های سخت عبور می‌کند.

انقلاب با درایت مسئولان از گردنه‌های سخت عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دنا با حضور مبشری مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه دنا و مسئولین این شهرستان انجام شد.

در این جلسه مرادعلی پیوند فرماندار کنونی تودیع و زواره اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دنا معرفی شد.

حمدالله مبشری در این جلسه ضمن گرامی‌داشت یاد امام و شهدا عنوان کرد: امروزه چندین برابر ادوار گذشته تحت فشار استکبار هستیم و این دوره از تمامی دوره‌ها سخت‌تر است که با ولایت‌مداری و پیروی از فرامین رهبری باید از این گردنه‌ها عبور کنیم.

وی افزود: اگر توکل به خدا و ائمه داشته و خادم مردم باشیم از این گردنه‌ها به راحتی عبور خواهیم کرد که در این برهه و زمان باید بیش از پیش هوشیار و بیدار باشیم و بصیرت انقلابی خود را حفظ کنیم.

مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم ما از همه امتحان‌ها پیروز بیرون آمدند، گفت: این دست به دست‌ چرخیدن مدیریت‌ها و این تصدی حکومت‌ها برای امتحان ما بوده و اگر از وظیفه و خدمت به مردم غفلت کنیم در هر دو عالم مؤاخذه خواهیم شد.

وی ضمن تقدیر از خدمات پیوند فرماندار سابق دنا افزود: مردم از مسئولین انتظار کار و خدمت دارند که باید برای توفیق در کارها با سرپرست فرمانداری به نحو احسن همکاری شود.

مبشری با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک‌اشتر تصریح کرد: امام علی (ع) به مالک می‌نویسد وقتی به عنوان استاندار انتخاب شدی با مردم درست برخورد کن زیرا این مردم یا در دین تو یا در ملک تو بوده و انسان هستند.

در این مراسم پیوند با تقدیر از مسئولان و مردم به خاطر همراهی با خود عنوان کرد: ضرورت‌ها و نیازها را در بحث مدیریت در نظر گرفتم لذا 48 روستا در دورترین نقطه این شهرستان آبرسانی و شبکه آن‌ها ترمیم شد.

وی در بحث طرح هادی گفت: پروژه تمام روستاها در طرح هادی انجام گرفته است و بیش از یک‌هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آبیاری قطره‌ای شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول