اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد

سطح آموزش در مدارس دولتی و غیرانتفاعی یکسان‌سازی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح آموزش مدارس دولتی و غیرانتفاعی به منظور ارتقای سطح آموزشی مدارس غیردولتی یکسان‌سازی شود.

سطح آموزش در مدارس دولتی و غیرانتفاعی یکسان‌سازی شود

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کیفیت آموزش در مدارس دولتی استان آذربایجان‌غربی بهتر از سایر مدارس است و بر این اساس از افراد غیرکارشناس درخواست می‌شود کیفیت آموزش مدارس دولتی را پایین نیاورند.

وی تصریح کرد: خواهشی که از مدیریت آموزش و پرورش داریم این است که تعادل بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی را حفظ کنند.

فتاحی با بیان اینکه به مؤسسان مدارس غیردولتی اطمینان داریم، افزود: ارتقای سطح آموزش در این مدارس بسیار مهم است و نباید مؤسسان مدارس غیردولتی در زمینه آموزشی حق دانش‌آموزان را با برخی اقدامات نادیده بگیرند.

وی با بیان اینکه در مدارس غیرانتفاعی ملاک خاصی برای نمره دادن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌خواهیم شاهد معدل‌های بالا و بی‌اساس فارغ‌التحصیلان این مدارس باشیم.

نماینده مردم ارومیه گفت: به منظور متعادل شدن سطح آموزش مدارس دولتی و غیرانتفاعی، امتحانات پایان ترم تمام مقاطع تحصیلی به صورت سراسری و مشترک برگزار شود.

فتاحی در ادامه با بیان اینکه برخی دانش‌آموزان در کنار آموزش‌های رایگان دولتی و همچنین غیرانتفاعی از آموزش‌های خصوصی در منزل استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: این گونه کارها تهدیدی برای ساختار سیستم آینده کشور است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: متخصصان، مهندسان، پزشکان و سیاست‌گذاران آینده کشور دانش‌آموزان امروز هستند و باید با بهترین کیفیت آموزشی و در شرایط یکسان از نظر آموزشی رشد یافته و تربیت شوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول