اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

4 باب مدرسه جدید در دماوند افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از افتتاح چهار باب مدرسه جدید در راستای ارتقای سرانه فضای آموزشی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

4 باب مدرسه جدید در دماوند افتتاح می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدقاسم حسینی ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: این تعداد طرح‏ عمرانی در بخش آموزشی با مساعدت دولت خدمت‏گزار و خیران مدرسه‏‌ساز در حال اجراست.

وی ادامه داد: اخیراً شاهد بهره‌‏برداری بیست ‌و دومین مدرسه خیرساز شهرستان دماوند بودیم و این نشان می‏دهد که مجمع خیران مدرسه‌‏ساز در طول سال‏های اخیر در زمینه ساخت فضاهای آموزشی نقش به‏‌سزایی داشته است.

‏رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: در کنار خیران مدرسه‌‏ساز، مجموعه اداره‏‌کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران نیز همکاری تنگاتنگی با شهرستان دماوند داشته‏‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به عنایت ویژه مدیران و خیران مدرسه‏‌ساز، مسئولان شهرستان دماوند همواره دست‏‌کم افتتاح دو مدرسه در سال را در برنامه کاری خود می‏‌گنجانند.

حسینی اضافه کرد: 60 درصد اعتبار ساخت مدرسه خیرساز «درویشیان» دماوند از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و 40 درصد بقیه آن از سوی خیران مدرسه‏‌ساز تأمین شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: اعتبار اختصاص یافته به ساخت و تکمیل این پروژه آموزشی نزدیک به 10 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: دقت در استحکام بنا در همه سازه‌‏های عمرانی به ویژه مراکز آموزشی همواره مدنظر مسئولان قرار داشته است.

حسینی اضافه کرد: مدرسه خیرساز درویشیان علاوه بر ناظران معمول، از یک ناظر ویژه از این خانواده بزرگوار نیز برخوردار بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: مصالح به کار رفته در این ساختمان نیز به مدد مجموعه اداره‌‏کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از بهترین کیفیت برخوردار است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول