اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ دسته اول

یک شکست و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتبال همدان بود

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم لیگ دسته اول یک شکست و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتبال همدان بود.

یک شکست و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتبال همدان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال، پاس نخستین شکست را تجربه کرد و الوند در برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد تا حاصل کار نمایندگان همدان در هفته چهارم لیگ دسته اول یک شکست و یک تساوی باشد.

هر دو نماینده استان که سرخوش از پیروزی هفته گذشته قدم به این هفته گذاشته بودند در این هفته کار سختی را برابر نمایندگان بوشهر و مسجد سلیمان داشتند.

پاس که از سه بازی گذشته خود 9 امتیاز کسب کرده بود به دنبال چهارمین پیروزی خود در گرمی جنوب به میدان رفت اما ایرانجوان که یکی از تیم‌های سرشناس در لیگ دسته اول است و در هر فصل جزو مدعیان این لیگ بوده و حتی تا آستانه صعود به لیگ برتر هم پیش رفته است موفق شد نخستین شکست را به شاگردان بگوویچ تحمیل کند و با گل دقایق پایانی به یک پیروزی شیرین در برابر پاس مدعی دست یابد.

این شکست می‌تواند برای پاس از جهاتی خوب باشد تا شاگردان بگوویچ نخستین زنگ خطر را دریافت کرده باشند و دچار غرور نشوند و با شکست پلی بسازند برای پیروزی خود در هفته‌های آینده، البته این شکست نتوانست پاس را از صدر جدول جدا کند چون تیم‌های راهیان کرمانشاه و استقلال صنعتی از جدی‌ترین تعقیب کننده‌های پاس در صدر جدول هم با نتیجه مشترک دو بر یک برابر حریفان خود شکست خوردند تا پاس همچنان با 9 امتیاز و بنابر تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول گروه (ب) لیگ دسته اول بماند.

الوند دیگر نماینده استان در لیگ دسته اول در این هفته در همدان از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می‌کرد این بازی شاید یکی از زیباترین بازی‌های این هفته بود دو تیم با بازی کاملاً هجومی بازی زیبایی را برای هواداران خود به نمایش گذاشتند از آغاز مسابقه توپ بر روی دروازه‌ها بود.

الوند هم به مانند نفت مسجد سلیمان سه بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و این به زیبایی بازی می‌افزود و می‌توانست عیار دو تیم را مشخص کند الوند در نیمه اول بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و موقعیت‌های فراوانی را در این نیمه از دست داد بر خلاف حمله‌های الوند در دقیقه 33 این نفت بود که در یک ضربه کرنر با ضربه سر حسین ملکی به گل رسید.

در ادامه الوندی‌ها هرچه زدند به در بسته خورد و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم تیم نفت با ترکیبی دفاعی‌تر و با یک مهاجم بازی را دنبال می‌کرد تا از گل زده خود دفاع کند و الوندی‌ها در این نیمه به آب و آتش می‌زدند تا گل خورده را جبران کنند با آمدن علی‌اصغر عاشوری خط حمله الوند جان تازه‌ای گرفت و بارها دروازه نفتی‌ها تا آستانه فرو ریختن پیش رفت تا اینکه در دقیقه 69 علی‌اصغر عاشوری موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه نفتی‌ها را باز کند.

در ادامه الوندی‌ها به دنبال گل دوم و پیروزی‌بخش خود بودند که بارها دروازه‌بان نفت با واکنش‌های زیبای خود مانع از گلزنی الوندی‌ها شد فرشاد بهادرانی دروازه‌بان نفت را باید بهترین بازیکن این میدان دانست نفتی‌ها هم در ضد حمله چندین بار خط دفاعی و دروازه الوند را تهدید کردند که در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

البته تساوی در برابر نفتی که ابومسلم را با نتیجه سه بر صفر شکست داده است هم نمی‌تواند برای تیم جوان و تازه صعود کرده الوند نتیجه ضعیفی باشد الوند با این نتیجه 10 امتیازی شد و بعد از نفت مسجد سلیمان با تفاضل کمتر در رده دوم گروه (الف) مسابقات لیگ دسته اول قرار گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده سعید شمس و کمک‌ها محمد عطایی، حسن انتظاری و داور چهارم مجتبی آسنجرانی بود.

الوند در هفته پنجم در اراک میهمان شهرداری و تیم پاس در همدان میزبان فولاد یزد است، بازی‌های این هفته پنجشنبه 20 مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول