اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

مسئولان آتش‌نشانان را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولان باید آتش‌نشانان را الگوی واقعی خود در زمینه کار به حساب بیاورند چرا که کار برای رضای خدا و در جهت بهبود حال مردم، در واقع همین فعالیتی است که آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

مسئولان آتش‌نشانان را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شماره چهار آتش‌نشانی شهر تهران در ایستگاه شماره 9، با حضور هادی ساعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، رضا خوشزاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و همچنین مدیران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی شهرری و پرسنل سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

خوشزاد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سازمان در زمینه ساخت و ساز، تأکید کرد: خوشحالیم که یک مجموعه ورزشی استاندارد و مجهز را با هدف تقویت قوای جسمانی و روحی پرسنل سازمان آتش‌نشانی با حضور یکی از قهرمانان به نام ورزش جهان افتتاح می‌کنیم، ساعی به واقع یک الگوی مناسب برای آتش‌نشانان است که با استفاده از توان فکری و جسمانی و تقویت قوای بدنی‌شان، می‌توانند بهترین نتیجه را از تلاش‌های خود برای بالا بردن ایمنی به دست بیاورند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: مجموعه ورزشی شماره چهار آتش‌نشانی شهر تهران یکی از چهار مجموعه مجهز فعلی ورزشی در سطح تهران است که ویژه آتش‌نشانان است. این گونه پروژه‌های ورزشی در راستای تأکیدات شهردار تهران بوده که همواره به سلامت جسمانی زحمت‌کشان این عرصه اصرار داشته است.

وی ادامه داد: امسال در روزهایی که به نام آتش‌نشان نام‌گذاری شده است، مجموعه‌ای از پروژه‌های عمرانی این سازمان که شامل ایستگاه‌های جدید و استخر و مجموعه‌های ورزشی است را راه‌اندازی می‌کنیم.

خوشزاد تصریح کرد: مجموعه فعلی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع زیربنا با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان و با گنجایش 120 نفر آماده به فعالیت است و امیدواریم که این امکانات هر چه بیشتر و پرتعدادتر در اختیار پرسنل زحمت‌کش آتش‌نشانی باشد.

در ادامه این مراسم، هادی ساعی با تأکید بر موفقیت‌آمیز بودن تلاش‌های سازمان آتش‌نشانی در زمینه توجه به خانواده بزرگ آتش‌نشانان گفت: این یک واقعیت است که یکی از سخت‌ترین مشاغل جامعه، کار و فعالیتی است که آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اما واقعیت مهم دیگر، زیبایی کار آتش‌نشانی است که در کنار سختی کار، نشان‌دهنده خاص بودن فعالیت اثرگذار خانواده بزرگ آتش‌نشانی است. من اعتقاد دارم فردی که می‌تواند جان انسانی را نجات بدهد، وارد مقوله‌ای مقدس و بزرگ شده است که این عنوان به حق شایسته آتش‌نشانان است.

وی افزود: مسئولان و خدمت‌گزاران به مردم باید آتش‌نشانان را الگوی واقعی خود در زمینه کار به حساب بیاورند چرا که کار برای رضای خدا و در جهت بهبود حال مردم، در واقع همین فعالیتی است که آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

ساعی در پایان اظهار داشت: امیدوارم این روند ساخت و ساز اماکن ورزشی برای آتش‌نشانان شهر تهران همچنان ادامه داشته باشد و روزی فرا رسد که در همه مناطق شهر تهران، مجموعه‌ای منحصر به فرد برای آتش‌نشانان ساخته شود. این افراد شایسته همه تلاش‌ها هستند.

در ادامه این برنامه، میهمانان با حضور در سالن استخر مجموعه ورزشی به بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشی پرداختند. گروه ویژه غواصی سازمان آتش‌نشانی نیز در ادامه به اجرای برنامه امداد و نجات پرداختند. سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز از دیگر اماکنی بود که توسط میهمانان مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول