اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

افزایش 4 برابری مالیات در شهرهای کوچک باید کنترل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش چهار برابری مالیات در شهرهای کوچک باید کنترل شود.

افزایش 4 برابری مالیات در شهرهای کوچک باید کنترل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان نور و محمودآباد بیان داشت: مولفه‌های امنیت در دست‌های همه ما است و نیروی انتظامی با وظیفه‌شناسی با حدودی که برای آن تعیین شده می‌تواند ورود پیدا کند.

وی افزود: امنیت مهم‌ترین نعمت مجهول است، دو نعمت صحت و امنیت نعمت‌های مجهول هستند که تا وجود دارد قدر نمی‌دانیم، مقدمه‌سازی امنیت در دست همه ما است و هر چقدر ما به وظیفه خود درست عمل کنیم، شاخصه‌های امنیت خودش را به‌خوبی نشان می‌دهد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید خود را وقف مردم و خدمت به آنان بکنیم، ارزش ما به رضایت‌مندی مردم است، رضایت بیشتر مردم نتیجه تلاش مدیران برای استحکام نظام است.

فیاضی ادامه داد: فشارهایی که وجود دارد را باید قبول کنیم، اما نباید از کنارش به راحتی عبور کرد، امروز همه باید همکاری کنند تا مردم کمتر دچار مشکل شوند، همه دستگاه‌ها موظف به کاهش مشکلات مردم هستند، آموزش و پرورش نمی‌تواند و حق ندارد به بهانه عدم اعتبار مدارس از مردم پول بگیرد، دستگاه‌های خدماتی فوری گاز، برق و آب مردم را قطع نکنند، مطالبه دولت از مردم حق دستگاه‌ها است، اما باید رعایت کرد، زیرا مردم سخت در فشار هستند.

وی با طرح سئوال که کسب درآمد مالیاتی در یک شهر مهم‌تر است یا فروپاشی اعتماد مردم به نظام، افزود: دارایی شهر کوچک ما نباید مانند شهرهای بزرگ درآمد مالیاتی داشته باشد، فردی که در سال گذشته 200 هزار تومان مالیات داده امسال 800 هزار تومان برایش سخت است، دست این مردم زیر سنگ است، ما مدافع دولت هستیم تا منافع، منابع و اعتبارات دولت هدر نرود ولی فشار به مردم هنر نیست، این یک اخطار است و به وزیر هم تذکر خواهم داد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فشار اقتصادی به مردم فشار منطقی نیست. باید فشارها را کاهش داد.

فیاضی متذکر شئ: گزارش‌هایی هم دریافت شده که کارکنان و کارگران دو شهرداری در این شهر سه ماه حقوق نگرفتند، یک کارگر که سه ماه حقوق نگیرد چه باید بکند. ما باید موانع را برطرف کنیم، حرف اول رضایت‌مندی مردم است ، این باید به پرسنل تحت امر در دستگاه‌ها ابلاغ شود تا در سر حد مقررات با مقتضیات امروز با مردم مدارا شود.

عضو خانه ملت در ادامه به طولانی شدن برخی از پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: طولانی‌شدن طرح‌ها و پروژه‌ها، همه را آزار می‌دهد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول