اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت و معدن شفت خبر داد

برپایی فوق‌العاده در 10 واحد صنفی شفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت از اجرا و برگزاری فروش فوق‌العاده پاییزه در آستانه سال تحصیلی در 10 واحد صنفی این شهرستان خبر داد.

برپایی فوق‌العاده در 10 واحد صنفی شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، علی رمضان‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به برگزاری فروش فوق‌العاده در شفت اظهار کرد: این فروش فوق‌العاده در راستای برنامه‌های تنظیم بازار پاییزه صورت می‌گیرد.

وی از مشارکت واحدهای صنفی شهرستان شفت در برگزاری فروش فوق‌العاده خبر داد و افزود: در ایام پایانی شهریور و در آستانه بازگشایی مدارس 10 واحد صنفی شفت برای برگزاری فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت، فروش فوق‌العاده این واحدها را در زمینه پوشاک، کیف و کفش عنوان کرد و گفت: این واحدها با نصب پرده و پلاکارد در زمینه فروش فوق‌العاده اقدام می‌کنند.

وی اذعان کرد: به منظور نظارت بر روند عرضه کالای پر مصرف این ایام به ویژه کیف و کفش، لوازم‌التحریر و پوشاک بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همراهی بازرسان اصناف و ناظران افتخاری در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس مشارکت می‌کنند.

رمضان‌پور افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با استان، مقدار مناسبی از دفترچه‌های دانش‌آموزی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تامین شده که در سطح واحدهای صنفی منتخب شهرستان شفت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول