اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور خبر داد

احداث 5 هزار کیلومتر بزرگراه در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: هم اکنون احداث پنج هزار کیلومتر بزرگراه در سطح کشور در حال اجراست.

احداث 5 هزار کیلومتر بزرگراه در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، احمد صادقی در جریان بازدید از روند اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اظهار کرد: همچنین سه هزار و 200 کیلومتر آزادراه و 11 هزار کیلومتر راه آهن اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل پروژه راه‌سازی محور بجنورد به جنگل گلستان در اولویت اول وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، تصریح کرد: این پروژه باید قبل از پایان دولت دهم به اتمام برسد.

صادقی تصریح کرد: این محور ارتباطی، بین‌المللی است و مسافران و زائران علی‌بن موسی‌الرضا(ع) از این محور تردد می‌کنند از این رو تسریع در تکمیل این محور شریانی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات این پیمانکاران از محل وزارت راه و شهرسازی در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد و همچنین با تزریق منابع مالی لازم این پروژه سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه کنارگذر بجنورد، محور بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن جوین به اسفراین بازدید کردند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول