اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان سال آینده

بزرگراه تبریز ـ سهند خرداد 92 به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان تیرماه سال آینده پروژه عظیم بزرگراه سهند ـ تبریز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بزرگراه تبریز ـ سهند خرداد 92 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، اروجعلی علیزاده صبح امروز در شورای مسکن استان آذربایجان‌شرقی که در شهر جدید سهند برگزار شد، از افتتاح بیش از 16 هزار واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مردم و تامین مسکن آنها، این تعداد واحد مسکونی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال‌جاری بقیه طرح‌های مسکن نیز به ترتیب تکمیل و به واجدین شرایط واگذار می‌شود.

وی همچنین به پیشرفت مطلوب بزرگراه سهند – تبریز اشاره کرد و گفت: تا پایان تیرماه سال آینده پروژه عظیم بزرگراه سهند تبریز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

در این جلسه چند تن از اهالی شهر جدید سهند مشکلات خود را به صورت مستقیم با استاندار مطرح کردند.

اکثر مشکلات و شکایات مطرح شده توسط مردم و نمایندگان آنها مربوط به مسکن مهر از قبیل سود بیشتر دوره مشارکت وام‌های مسکن مهر و پاسخگو نبودن شرکت‌های سازنده آنها در قبال برخی کم‌کاری‌ها و نواقص بود.

نبود برخی از شعب ادارات دولتی و بانک‌ها، کمبود وسایط حمل و نقل عمومی، مراکز درمانی و داروخانه، کمبود برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و مشکل انشعابات واحدهای مسکونی از جمله مشکلاتی بودند که شهروندان سهندی با استاندار مطرح کردند.

چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز در خصوص مشکلات مطرح شده از طرف ساکنان شهر جدید سهند توضیحات لازم را ارائه کردند. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول