اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد

تسریع در اجرای عملیات احداث بزرگراه زابل - زاهدان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: عملیات احداث بزرگراه زابل - زاهدان هر چه زودتر باید اجرایی شود.

تسریع در اجرای عملیات احداث بزرگراه زابل - زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حاتم نارویی در ادامه جلسه صبح امروز در فرمانداری زابل اظهار داشت: در زمینه پرورش دام به ویژه گاو نژاد سیستانی بهترین نوع نژاد را داریم و مسئولان مربوطه به مزیت گاو نژاد سیستانی توجه زیادی داشته باشند، این نژاد را به کشور ایتالیا برده‌اند و بیشترین استفاده را از تمامی احشام آن کرده‌اند لذا باید بستر لازم را برای پرورش این نوع گاو فراهم کرده تا بتوان از آن بهره‌وری بیشتری شود.

وی به مقوله قاچاق سوخت در استان اشاره کرد و افزود: قاچاق سوخت در استان سیستان‌وبلوچستان به هیچ عنوان نباید انجام شود بلکه به صورت قانونمند و در چارچوب قانون صورت پذیرد.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: باید مبادلات مرزی را تا حد ممکن افزایش داد تا به رونق اقتصادی منطقه کمک شایانی شود.

نارویی گفت: من پدر استان هستم و تمام فرزندان خود را که در مناطق و شهرهای استان هستند می‌بینم و تمام سعی و تلاش بنده برای رفاه، عمران و خدمات بیشتر مردم استانم خواهد بود.

وی ادامه داد: باید راه آهن را به میلک برسانیم لذا از همه مسئولان و دست اندرکاران این پروژه بزرگ خواسته می‌شود با حمایت بنده و مساعدت دولت هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن را انجام دهند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان افزود: بحث دیگر اتمام پروژه گازرسانی به تمام نقاط استان است لذا با تمام توان و اعتباراتی که در اختیارتان هست نسبت به تکمیل گازرسانی به شهرهای استان اقدام کنید چرا که گاز باید به سیستان برسد.

54 میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه هیرمند هزینه شده است

فرماندار زابل نیز در ادامه این نشست گفت: سعی شده از وجود ریش‌سفیدان منطقه برای عمران و توسعه استفاده شود زیرا آنان تمام سرمایه ما در منطقه سیستان محسوب می‌شوند.

حسین کیخا افزود: دیدار و جلسه با ریش سفیدان به طور مداوم برگزار و خدمات دولت از طریق آنها به مردم منطقه منتقل می‌شود همچنین از پیشنهادات ریش‌سفیدان در تصمیم‌گیری‌ها بهره می‌گیریم.

وی به تشریح عملکرد و خدمات دولت در منطقه سیستان پرداخت و بیان کرد: 570 میلیارد تومان در بحث برق منطقه سیستان هزینه شده است.

فرماندار زابل گفت: 98 درصد روستاها و جاده‌های سیستان به دکل‌های مخابرات مجهز هستند.

کیخا تصریح کرد: رودخانه هیرمند نیز اعتبار ملی به خود اختصاص داده که تا امروز 54 میلیارد تومان برای لایروبی آن صرف شده است.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون برای تصفیه‌خانه آب زابل نیز 104 میلیارد تومان آن هزینه شده که از استاندار خواسته می‌شود برای تسریع در عملیات افتتاح آن اعتبار لازم را اختصاص دهد.

فرماندار زابل اذعان داشت: حضور معتمدان در محافل امیدی برای قلب ماست و نقش بسزایی در توسعه و آبادانی منطقه دارد.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول