اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد خواستار شد

تسریع در برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد با انتشار بیانیه‎ای از قوه قضاییه خواست تا در رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی تسریع شود.

تسریع در برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد در این بیانیه تاکید کرده است: با توجه به بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی و اتهاماتی که به وی وارد شده است، از آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه می‎خواهیم بدون در نظر گرفتن نسب‎های فامیلی به اتهامات وی رسیدگی شود.

این بیانیه می‌افزاید: انتظار ما از قوه قضاییه همان عملکردی است که امام روح‌الله نسبت به نوه خود داشتند و امام خامنه‎ای در فرمان هشت ماده‎ای خود به قوه قضاییه دستور داده‌اند از جمله اینکه در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود، هیچ‎کس و هیچ دستگاهی نباید استثنا شود، و هیچ شخص یا نهادی نمی‌تواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب‌کشی معاف بشمارد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد در ادامه، خطاب به رئیس قوه قضاییه آورده است: فاضل ارجمند آقای آملی لاریجانی! دانشجویان خواستار تعجیل فراوان در امر برگزاری رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در بدو حضور در خاک مقدس وطن هستند.

این بیانیه با یادآوری ضرورت برگزاری این دادگاه برای حفظ شانیت نظام اسلامی افزوده است: افکار عمومی ایران برخود حق واجبی می‎دانند که این دادگاه، فوری، علنی و شفاف برگزار شود چرا که حفظ جایگاه نظام اسلامی را از اوجب واجبات می‌دانند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد در این بیانیه با تاکید بر اینکه خدمات ارزشمند جناب آقای اکبر هاشمی رفسنجانی در طول انقلاب بر هیچ‎کس پوشیده نیست، تاکید کرده است: ایشان که جزو نزدیکان به امام روح‌الله بودند و نیک می‏دانند که در برخورد با فساد بدون نام و نشان بایستی برخورد کرد و انتظار از ایشان این است که مصلحت نظام را بالاتر از مصلحت خانواده خود بدانند و خود خواستار رسیدگی به اتهامات فرزند خود باشند. 

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول