اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند تاکید کرد

تسریع عملیات اجرایی فاز دوم مسکن مهر گتوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند بر تسریع بیشتر در ساخت فاز دوم مسکن مهر این شهرستان تأکید کرد و گفت: باید این مرحله از کار، سریع‌تر و در مدت کوتاه‌تری نسبت به فاز نخست اجرا شود.

تسریع عملیات اجرایی فاز دوم مسکن مهر گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ناصر نوری‌خواه ظهر امروز در جلسه شورای مسکن بر تسریع در ساخت فاز دوم مسکن مهر در این شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: فاز دوم مسکن مهر باید در اسرع وقت آغاز شود و ساخت و ساز در این بخش سرعت بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت فاز نخست مسکن مهر در گتوند گفت: با توجه به اینکه  طرح دولت برای مسکن مهر به این صورت است که باید تا پایان امسال تمام طرح‌ها به پایان برسد و به متقاضیان تحویل داده شود لذا همت و تلاش بیشتری از سوی مسئولان امر باید انجام شود.

نوری‌خواه با اشاره به اینکه دولت برای خانه‌دار شدن مردم در حال تلاش شبانه‌روزی است، تأکید کرد: دولت تلاش دارد تا مردم در اسرع وقت خانه‌دار شوند و در طرح مسکن مهر نیز خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه شد و تسهیلات ویژه‌ای برای اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در نظر گرفته شد.

معاون فرماندار گتوند ضمن تشکر از ادارات خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز، افزود: اداره برق هر چه سریع‌تر برای تکمیل شبکه برق رسانی فاز نخست مسکن مهر گتوند  و فاز دوم مسکن مهر صالح شهر اقدامات لازم را انجام دهد ضمن اینکه اداره گاز نیز نسبت به آماده‌سازی محیط برای گازرسانی به مسکن مهر صالح شهر اقدام کند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا از فرصت باقیمانده از عمر دولت دهم برای خانه‌دار شدن مردم استفاده کنیم و ادامه کار را به سال آینده موکول نکنیم.

نوری خواه خاطر نشان کرد: بانک مسکن نیز باید نسبت به پرداخت قسط اول فاز دوم مسکن مهر گروه‌های ساخت در منطقه صالح شهر اقدام کند.

معاون فرماندار گتوند همچنین خواستار تلاش بیشتر اداره راه و شهرسازی برای رفع معارض فاز سوم مسکن مهر صالح‌شهر شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول