اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل:

95 درصد اسناد وقایع حیاتی در استان اردبیل اسکن شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از اسکن 95 درصد از اسناد وقایع چهارگانه حیاتی برای آرشیو الکترونیکی در استان اردبیل خبر داد.

95 درصد اسناد وقایع حیاتی در استان اردبیل اسکن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان اردبیل، عبدالله امینی اظهار داشت: در تمام استان 2 میلیون و 770 هزار سند اسکن شده که از این تعداد یک‌میلیون و 578 هزار سند داده آمایی و نهایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل 855 هزار سند ولادت و219 هزار سند وفات اسکن شده و عملیات داده آمای به سرعت و در سه شیفت کاری در حال اتمام می‌باشد.

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل در خصوص اسناد موجود در شهرستان‌ها نیز گفت: در تمامی شهرستان‌های استان عملیات اسکن اسناد به پایان رسیده و فقط اسناد جزئی در شهرستان گرمی باقی مانده که دو هفته دیگر اسکن اسناد در کل استان به پایان خواهد رسید.

امینی یادآور شد: در حال حاضر بر روی حدود 80 درصد اسناد آرشیو شده، داده آمایی و رفع مغایرت صورت گرفته و ظرف چند روز آینده طرح آرشیو به طور کامل تمام خواهد شد.

این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: با اتمام این طرح هرگونه خدمات در ثبت احوال که قبلاً در زادگاه و اداره صادر کننده شناسنامه امکان پذیر بوده از این پس و با آغاز فعالیت این سامانه شهروندان می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال محل سکونت در اقصی نقاط کشوراز خدمات ثبت احوال در همان محل برخوردار شوند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول