اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان صحنه خبر داد

برگزاری همایش ثبت‌ احوال منطقه غرب کشور در صحنه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان صحنه گفت: همایش سه روزه ثبت‌احوال منطقه‌ای غرب کشور با حضور استان‌های همدان، ایلام، لرستان، کردستان و کرمانشاه در صحنه در حال برگزاری است.

برگزاری همایش ثبت‌ احوال منطقه غرب کشور در صحنه

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: همایش بزرگ ثبت‌احوال غرب کشور با حضور استان‌های همدان، ایلام، لرستان، کردستان و کرمانشاه در حال برگزاری است.

رستمی ادامه داد: به پیشنهاد رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور محمد ناظمی‌اردکانی همایش به صورت منطقه‌ای برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز همایش بزرگ ثبت‌احوال منطقه غرب کشور در شهرستان صحنه به لحاظ دارا بودن امکانات لازم و خوش، آب و هوا بودن برگزار شد.

رستمی با اشاره به اینکه این همایش 3 روزه است افزود: مباحثی راجع به کارت‌ملی هوشمند و شناسنامه‌ها در این همایش مطرح می‌شود.

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان صحنه گفت: طرح کارت هوشمند ملی در قم انجام شده و نتیجه آن رضایت‌بخش است و در پی آن هستیم آن را دیگر استان‌های کشور اجرایی کنیم.

رستمی با اشاره به مزیت کارت هوشمند ملی گفت: امکان امضای دیجیتال، پردازش اطلاعات، تغییر اطلاعات پس از صدور، پشتیبانی از کاربردهای گوناگون، افزودن کاربرد جدید پس از صدور، دسترسی به اطلاعات بر حسب مجوزهای دسترسی مختلف و به ‌صورت کاملا امن و استفاده از خدمات دولت الکترونیک از مزایای کارت هوشمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول