اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان قم خبر داد

رشد 8 درصدی تولد در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت:‌ میزان ولادت در استان قم در شش ماهه نخست سال جاری هشت درصد رشد داشته است.

رشد 8 درصدی تولد در قم

ولی‌الله عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ با اشاره به ثبت 2 هزار و 35 مورد ولادت در شهریور ماه گفت: در شش ماهه نخست سال امسال 11 هزار و 361 مورد ولادت در استان قم به ثبت رسیده است.

وی افزود: از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده در این استان پنج هزار و 737 مورد مربوط به ولادت پسران و 5 هزار و 624 مورد مربوط به ولادت دختران بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم ادامه داد: در شهریور ماه امسال 455 مورد واقعه فوت در استان قم ثبت شده که این رقم در شش ماهه نخست امسال با ثبت 2 هزار و 737 مورد فوتی در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

عسگری تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال از میان دو هزار و 737 مورد ثبت فوت در استان هزار و 540 مورد فوتی مربوط به مردان و هزار و 197 مورد مربوط به زنان بوده است.

وی با بیان ثبت 963 مورد ازدواج در شهریور ماه عنوان کرد: در شش ماهه نخست امسال 6 هزار و 485 مورد ازدواج به ثبت رسیده است که این رقم در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم افزود: از تعداد کل ازدواج‌های ثبت شده در شش ماهه نخست امسال 6 هزار و 426 مورد مربوط به ازدواج شهری و 59 مورد مربوط به ازدواج روستایی بوده است.

عسگری با اشاره به 255 مورد طلاق ثبت شده در شهریور ماه خاطر نشان کرد: در شش ماهه امسال هزار و 209 مورد طلاق در استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول