اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه:

تقدس‏زدایی و سیاه‏نمایی طرح دشمن برای مقابله با ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقدس‏زدایی و سیاه‏نمایی طرح اصلی دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تقدس‏زدایی و سیاه‏نمایی طرح دشمن برای مقابله با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در نشستی با حضور نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان به تبیین طرح‏های دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با ملت بزرگ ایران پرداخت و اظهار داشت: تردیدی نیست که تقدس‏زدایی از مهم‏ترین طرح‏های دشمن در مواجهه فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، مسائلی نظیر حمله به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم، ائمه اظهار(ع) و پیامبر اعظم(ص) در دستور کار دشمنان اسلام قرار دارد و باید به این امور توجه بیشتری شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین سیاه‏نمایی درباره اوضاع جهان اسلام و مسائل اساسی جمهوری اسلامی ایران را از مسائل دیگر مورد توجه غربی‏ها دانست که به طور مستمر به آن پرداخته می‏شود.

آسودی بیان کرد: فعالیت‏ها در این بخش با برنامه و طرح خاصی در دستور کار استکبار جهانی قرار دارد و سردمداران نظام غرب همواره در این راه ایده‏های جدیدی را اجرایی می‏سازند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر، دشمنان ایران اسلامی به گونه‏ای به سیاه‏نمایی علیه کشورمان روی آورده‏ و مشکلات را در داخل جمهوری اسلامی ایران دامن زده‏اند تا بتوانند اذهان عمومی را در این زمینه درگیر یاوه‏گویی‏های خود کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنها می‏کوشند تا بسیاری از نخبگان جهان که جمهوری اسلامی ایران را از دریچه رسانه‏های وابسته دشمن می‏بینند، کشور ما را به گونه‏ای غیر از آنچه هست تصور کنند.

آسودی ادامه داد: تلاش‏ها بر این است که نخبگان جهانی گمان ‏کنند ایران اسلامی کشور عقب‏افتاده با رویکردهای بسیار نامطلوب است.

وی تصریح کرد: این اقدامات در حالی به طور وسیع در رسانه‏های استکباری انجام می‏شود که همین افراد و نخبگان زمانی که وارد ایران می‏شوند، از پیشرفت‏های کشورمان تعجب می‏کنند و از دیدن دستاوردهای علمی و فرهنگی ایران اسلامی بهت‏زده می‏شوند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول