اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دامغان هشدار داد

انتشار 2 ترانه برای تقدس‏زدایی از اسلام

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: کمپین حمله به امام نقی(ع) در فیس‏بوک ایجاد شده و انتشار دو ترانه "مهدی" ‌و "نقی" برای تقدس‏زدایی از اسلام است.

انتشار 2 ترانه برای تقدس‏زدایی از اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مهدی مقری صبح امروز در نشست سیاسی پاسداران سپاه دامغان اظهار داشت: بیش از یک سال است که در شبکه اجتماعی فیس‏بوک، کمپین حمله به امام نقی(ع) ایجاد شده است و در آن با زبان طنز، وقیح‏ترین توهین‏ها علیه امام هادی(ع) نوشته می‏شود.

وی بیان داشت:‌ برای شناخت این کمپین که در ظاهر فقط برای ایجاد شوخی و سرگرمی با مقدسات ایجاد شده است، باید توضیحاتی را مطرح کرد تا بتوانیم با دید عمیق‏تری درباره آن قضاوت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: این کمپین دارای اهدافی بوده که در مرام‏نامه آن این طور ذکر شده "هدف شکستن تابوی تقدس دروغین دین اسلام با زبان طنز است".

مقری افزود: دشمنان بر این باور هستند که مقابله مردم ایران با حکومت فعلی تا زمانی که تحول اساسی در نگرش‏ها و باورهای مذهبی آنها روی ندهد، بی‏فایده خواهد بود و حتی اگر حاکمیت فعلی ایران سقوط کند، حاکمیتی همانند آن جایگزین خواهد شد.

وی اضافه کرد: جماعتی که در این کمپین به توهین علیه امام مظلوم شیعیان می‏پردازند، طنزنویسان حرفه‏ای هستند، آنها از شیوه‏های متون اسلامی الگو گرفته‏اند و به شکل کتب روایی به توهین می‏پردازند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان اظهار داشت: البته در واکنش به این کمپین، سایت‏ها و وبلاگ‏های انقلابی بیکار ننشسته و به شدت به این موضوع اعتراض کردند، در این میان پیام صوتی حجت‏الاسلام پناهیان درباره دهه بزرگداشت امام نقی(ع) بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار بوده است.

مقری خاطرنشان کرد: در ادامه اعتراضات به هتک حرمت ساحت مقدس امام هادی(ع) در سایت‏ها و وبلاگ‏های ضد انقلاب، حضرت آیت‏الله العظمی صافی‌گلپایگانی با صدور فتوایی‌،‌ جسارت‏ کنندگان به امام هادی(ع) را مرتد خواندند.

وی تصریح کرد: پس از این فتوا، اعضای این کمپین نه تنها از این کارشان دست برنداشتند، بلکه ابعاد تازه‏ای نیز به آن دادند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: منتشر شدن دو ترانه "مهدی" ‌و "نقی" مصداقی بر این ادعاست و این دو ترانه ضد دینی را خواننده‏ای شیطان‏پرست به نام "شاهین نجفی" اجرا کرده است.

مقری اضافه کرد: باید به فتنه‏های سیاسی توجه داشت و برابر هجمه دشمنان، ایمان و آگاهی خود را ارتقا داد تا در دام شیاطین گرفتار نشویم.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول