اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

اعتبارات بهزیستی استان بوشهر بسیار ناچیز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: اعتبارات بهزیستی استان بوشهر بسیار ناچیز است و امیدواریم از محل اعتبارات داخلی، بتوانیم مشکلات توان‌خواهان را به سرانجام برسانیم.

اعتبارات بهزیستی استان بوشهر بسیار ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حیدر عزیزنژاد ظهر امروز در نشست با فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه به افراد تحت پوشش و جامعه هدف از مهم‌ترین اولویت‌های بهزیستی است و در این مسیر تلاش بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: خدمات بهزیستی در چند سال اخیر متنوع و باکیفیت‌تر شده و امیدوار هستیم رضایت خاطر معلولان و افراد تحت پوشش را فراهم کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به وضعیت اجتماعی منطقه و آسیب‌پذیر بودن شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: وجود نیروهای غیربومی از مناطق مختلف در شهرستان کنگان موجبات افزایش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان کنگان شده که باید با برنامه‌ریزی دقیق و با تلاش همه گروه‌ها و مراقبت‌های ویژه برای رفع این معضلات فعالیت کنیم.

عزیزنژاد با بیان اینکه اعتبارات بهزیستی استان بوشهر بسیار ناچیز است تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری به عمل آمده برای بیمه تکمیلی از محل اعتبارات داخلی، بتوانیم مشکلات توان‌خواهان تحت حمایت را به سرانجام برسانیم.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از خدمات‌رسانی به حدود 16 هزار معلول در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: جامعه معلولان استان بوشهر بالغ بر 15 هزار و 800 نفر عضو دارد و اداره کل بهزیستی استان خدمات تخصصی، غیر تخصصی و حمایتی را به نحو مطلوب به این قشر ارائه می‌کند.

عزیزنژاد ادامه داد: رفع مشکلات اشتغال و تامین مسکن مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های بهزیستی استان است که برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی اذعان داشت: مناسب‌سازی فضای شهرها و معابر از دیگر نیازهای مددجویان است که نهایت تلاش این مجموعه برای مرتفع کردن این معضل به کار گرفته شده و از شهرداران و سایر دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم همکاری لازم را در این مسیر داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول