اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال اصفهان خبر داد

ثبت بیش از 19 هزار مورد ازدواج در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: در بازه زمانی ابتدای سال تاکنون 19 هزار و 433 مورد ازدواج و سه هزار و 529 مورد طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان اصفهان ثبت شده است.

ثبت بیش از 19 هزار مورد ازدواج در اصفهان

محمود علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مهم‌ترین وقایع حیاتی از ابتدای سال تا کنون اظهار کرد: 33 هزار و 137 مورد ولادت از فروردین جاری تا کنون داشته‌ایم که در مقایسه با پنج ماهه ابتدای سال گذشته که 31 هزار و 676 مورد رخ داده است و میزان ولادت در سال جاری با رشد 4.61 درصدی روبرو بوده است.

وی افزود: 9 هزار و 858 مورد فوت در اصفهان در سال 91 رخ داده است که نسبت به سال گذشته رشدی معادل 3.9 درصد داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین مورد طلاق در شهرستان اصفهان به ثبت رسیده است، ادامه داد: برخی از شهرستان‌های استان هنوز دفتر ثبت طلاق ندارند و متقاضیان مجبورند به دفاتر طلاق شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند که این امر موجب افزایش آمار طلاق در برخی از شهرستان‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ازدواج و طلاق دچار بیشترین نوسان بوده است، گفت: در بازه زمانی ابتدای سال تاکنون 19 هزار و 433 مورد ازدواج و سه هزار و 529 مورد طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان اصفهان ثبت شده است.

علی‌پور همچنین به آمار طلاق در اصفهان از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: بالاترین میانگین سن ازدواج بین 25 تا 29 سال برای زوج و زوجه است.

وی بیشترین سن ازدواج ثبت شده در اصفهان را برای زوج‌ 25 تا 29 سال و برای زوجه 20 تا 24 سال برشمرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول