اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مجوز ایجاد 18 مدرسه شاهد در استان بوشهر گرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مجوز ایجاد 18 مدرسه شاهد در مقطع ابتدایی در استان بوشهر گرفته شد.

مجوز ایجاد 18 مدرسه شاهد در استان بوشهر گرفته شد

خلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پیش از این 14 مدرسه شاهد داشتیم که تعداد این مدارس با مجوز ایجاد 18 مدرسه دیگر در مقطع ابتدایی به 32 مدرسه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه مدارس خاص در استان بوشهر امسال 6 مدرسه در مقطع دبیرستان در این استان ایجاد شده است که تا پیش از این فقط چهار دبیرستان خاص در استان داشتیم.

رضایی افزود: هشت مدرسه نمونه نیز در مقطع دبیرستان داشتیم که امسال 6 مدرسه دیگر نیز اضافه شده است و استحقاق استان بوشهر بیشتر از این تعداد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: به دلیل پایین بودن جمعیت دانش‎آموزی در برخی مناطق، مدارس خاص در این مناطق یا ایجاد نشده یا توسعه نیافته است.

وی ادامه داد: امسال 570 کلاس درس به طور مستقل در پایه ششم ابتدایی اضافه کردیم و 73 کلاس درس نیز ساخته شده است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

رضایی خاطر نشان کرد: در زمینه نیروی انسانی نیز حداقل 570 نیرو برای پایه ششم و 188 نیرو نیز برای کلاس‎های چند پایه در سال تحصیلی جدید تامین شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: همه نیروها آموزش‎های لازم را فرا گرفتند و تمام تلاش ما این بوده است که از توان نیروهای بومی بهره بگیریم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول