اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر:

اختلالات تلفن همراه ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر ضمن پوزش از اختلالات اخیر در تلفن همراه در بخش‌هایی از این استان گفت: این‌گونه اختلالات ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌‌ای مخابراتی در استان بوشهر است.

اختلالات تلفن همراه ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌ای است

سید عبدالحسین افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم مشکلات شبکه ارتباطی همراه اول در استان بوشهر را برطرف کرده تا رضایتمندی مشترکان را بیش از پیش فراهم کرده باشیم.

افتخاری گفت: به زودی اجرای طرح‌های توسعه شبکه MSC تا ظرفیت 900 هزار شماره و بسترسازی لازم برای ارائه خدمات و سرویس‌های نوین در استان بوشهر به انجام خواهد رسید.

وی افزود: قبل از هرگونه اقدام به منظور بهینه‌سازی شبکه ارتباطی همراه اول و تمام خدمات مخابراتی دیگر در راستای تکریم مشترکین و هم‌استانی‌ها اطلاع‌رسانی لازم از طریق واحد خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر صورت می‌گیرد چرا که اطلاع مشترک از بروز اختلالات را حق مشترک می‌دانیم.

رئیس شرکت مخابرات استان بوشهر سرعت در پاسخگویی و مشتری‌مداری را سرلوحه خدمات شرکت دانست و گفت: پاسخگویی کال سنتر اداره تلفن همراه به شماره 5562020 و همچنین خدمات‌رسانی به تمام مشترکین همراه اول در تمامی شهرستان‌ها حتی در روزهای تعطیل تا ساعت 20:30 صحه‌ای بر این مدعاست.

وی ادامه داد: استان بوشهر در بحث ضریب نفوذ تلفن همراه وضعیت خوبی دارد که نشان از بهره‌گیری هم‌استانی‌های ارجمند از این وسیله ارتباطی در سطح گسترده بوده است.

افتخاری با تقدیر از اعتماد مردم استان بوشهر به همراه اول افزود: در این راستا مجموعه مدیریت و پرسنل این شرکت به صورت شبانه‌روزی ضمن ارائه خدمات نگهداری شبکه، بی‌وقفه نسبت به بهینه‌سازی، ارتقاء کیفی و توسعه شبکه ارتباطی در سراسر استان اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر تصریح کرد: بروز اختلال و گاهاً رؤیت ضعف‌هایی در شبکه به لحاظ افزایش روزافزون ضریب نفوذ و آهنگ سریع ساخت و ساز در شهرهای استان امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی عنوان کرد: شرکت مخابرات استان بوشهر همواره تلاش کرده تا از بروز مشکلات ارتباطی در استان جلوگیری کند.

افتخاری یادآور شد: به لحاظ ماهیت ساختار شبکه ارتباطی موبایل و ترافیک شناور و متغیر مشترکین و امکان بروز ضعف‌هایی در شبکه به دلیل گسترش سطحی و ارتفاعی سازه‌ها در سطح شهرها، این شرکت با هدف تکریم ارباب رجوع و مانیتور کردن مشکلات مشترکین، نسبت به برقراری امکانات ارتباطی از قبیل سامانه 9990، سامانه 135، کال سنتر 5562020-0771، پرتال شرکت مخابرات استان بوشهر ، پرتال شرکت ارتباطات سیار، روابط عمومی شرکت به شماره 5550788-0771، برای دریافت نظرات و مشکلات شبکه ارتباطی در همه نقاط استان بوشهر اقدام کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان بوشهر در رابطه با شکایات و گله‌مندی‌های واصله مرتبط با عدم کیفیت مطلوب و یا پوشش آنتن‌دهی اشاره کرد و گفت: عمده گله‌مندی‌ها مربوط به روستاها و یا در منازل و محل کار مشترکین است که با وجود عدم مسئولیت این شرکت در این‌گونه موارد، همواره سعی بر آن بوده است که در قالب طرح‌های توسعه‌ای این درخواست‌ها نیز اجابت شود و در همین راستا با انعقاد قراردادی جدید نسبت به فعال کردن پیمانکاری پرتوان برای اجرای پروژه باز طراحی (replanning) شبکه اقدام شده که بی‌تردید در آینده نزدیک مردم استان بوشهر از نتایج حاصله بهره‌مند خواهند شد.

وی با مغتنم شمردن فرصت به دست آمده ضمن پوزش از اختلالات احتمالی اخیر در بخش‌هایی از استان بوشهر بیان کرد: این گونه اختلالات ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌‌ای، بهینه‌سازی شبکه‌های ارتباطی به منظور بسترسازی لازم جهت ارائه خدمات و سرویس‌های نوین همراه اول در آینده است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول