اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده شهدای قیام بحرین

همایش رهبران «اسیر»برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش رهبران «اسیر» به همت بسیج دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران در این دانشگاه برگزار می‌شود.

همایش رهبران «اسیر»برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این همایش با حضور خانواده شهدای قیام بحرین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خانم عزیزه عبدالرضا و حسین عباس که در این همایش شرکت می‌کنند، دو بحرینی هستند که برخی اعضای خانواده آنان در بند رژیم آل خلیفه بوده و برخی دیگر شهید شده‌اند.

مهدی امین خاطر نشان کرد: در این همایش که سه‌شنبه شب با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های قم و در تالار امام خمینی(ره) پردیس قم دانشگاه تهران برگزار می‌شود، آخرین وضعیت قیام مردم بحرین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان دغدغه‌های دانشجویان در زمینه مسائل مرتبط با بیداری اسلامی عنوان داشت: دانشجویان می‌خواهند در جریان آخرین اخبار شیعیان در بحرین باشند و این اخبار را کسانی که وضعیت کنونی بحرین را لمس کرده‌اند، بهتر می‌توانند روایت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران با اشاره به دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران گفت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در دانشگاه برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

وی گفت: این نمایشگاه به مدت چهار روز برپا شد و وصیت‌نامه شهدا، معراج شهیدان، بصیرت و امام زمان (عج) از جمله غرفه‌های این نمایشگاه بودند.

امین با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران در تابستان امسال اظهار کرد: سه روستای عباس‌آباد، نعمت‌آباد و ایلیخ بلاغی در جاده دشت احمد قم هدف این اردوها بودند و 40 نفر از دانشجویان در این اردوها شرکت کردند.

وی با اشاره به اعزام برخی از دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران به آذربایجان شرقی برای کمک به ساخت خانه‌های زلزله‌زدگان ابراز کرد: 120 دانشجو نیز در ایام تابستان به اردوهای راهیان نور غرب اعزام شدند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول