اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان:

انتشار فیلم توهین به ساحت پیامبر(ص) نشانه ضعف آمریکا بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان گفت: تولید و انتشار فیلم موهن علیه ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بار دیگر ضعف آمریکا و غرب را به نمایش گذاشت.

انتشار فیلم توهین به ساحت پیامبر(ص) نشانه ضعف آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم چهارمحال و بختیاری در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، اظهار داشت: امت حزب‎الله و مردم شهیدپرور شهرکرد در این اجتماع عظیم عشق به پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت را نشان دادند.

وی افزود: پیامبر اسلام با تولدش بساط بت‌پرستی را برچید و توانست شعار "لا اله الا الله" را در جهان اسلام برپا کند و با این اقدام خود تمام دشمنان به جایگاه و عظمتش غبطه می‌خورند.

طیبی‌فر با اشاره به 80 جنگ و غزوه که در دوران زندگی پیامبر(ص) صورت گرفت، افزود: پیامبر در تمام این نبردها توانست کمر دشمنان اسلام را خم کند، به طوری که در حجت‌الوداع توانست نظام و شالکه نظام اسلامی را پایه‌ریزی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست اندیشه مستکبران لیبرال دموکرات‌ها را تحت تأثیر قرار داده و نام امام خمینی در تمام جهان اسلام و دنیا بر سر زبان‌ها طنین‌انداز شود.

وی با اشاره به ساخت فیلم موهن صهیونیستی- آمریکایی، گفت: تولید و انتشار این فیلم بار دیگر ضعف قدرت آمریکا و غرب را به نمایش گذاشت، ملت مسلمان ایران و دیگر مسلمانان جهان نیز به این چنین پوچ‌گرایی غرب و آمریکا عادت کرده‌اند، غرب بداند با چنین اقداماتی نه تنها نمی‌تواند اراده مسلمانان را سست کند، بلکه اعتقادات مذهبی مسلمانان بیش از پیش راسخ‌تر می‎شود.

طیبی‌فر بیان داشت: آمریکا و غرب بدانند که ریشه نظام و انقلاب اسلامی با این چنین تیرهای پوشالی از بین نمی‎رود، بطوریکه امروز شاهد آن هستیم که بیداری اسلامی در جهان روز به روز در حال گسترش و توسعه است.

وی با بیان اینکه تمام دنیا می‌دانند که ستون فقرات آمریکا شکسته و ترک برداشته است، گفت: این پیروزی به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران است که در کنار ارزش‌های اسلامی و انقلابی‌اش ایستاده است.

مردم ولایت‌مدار و مکتبی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به خیابان آمدند و با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد استعماری خواهان اشد مجازات برای عاملان و سازندگان فیلم موهن هتک حرمت به ساحت پیامبر(ص) شدند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول