اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد

رشد 106 درصدی تعداد کتابخانه‌های عمومی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از رشد 106 درصدی تعداد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد.

رشد 106 درصدی تعداد کتابخانه‌های عمومی زنجان

محمدربیع احمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تعداد کتابخانه‌های عمومی تا سال 84 در استان زنجان 46 باب بود که این تعداد در سال 91 به 74 باب افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد 92 درصدی زیربنای کتابخانه‌های عمومی استان زنجان یادآور شد: زیربنای کتابخانه‌های عمومی استان از 15 هزار و 732 متر مربع در سال 84 به 30 هزار و 272 متر مربع در سال جاری رسیده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در سال 84، حدود 15 هزار و 846 نفر بود، خاطرنشان کرد: این میزان در سال جاری به 52 هزار و 315 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد 230 درصدی تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی استان خاطرنشان کرد: با افتتاح کتابخانه‌های جدید این میزان افزایش می‌یابد.

احمدخانی تعداد صندلی‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی استان را در سال 84 حدود 2 هزار و 300 صندلی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 5 هزار و 455 صندلی در کتابخانه‌های استان موجود است.

وی از رشد 137 درصدی صندلی‌های موجود در کتابخانه‌های استان خبر داد و گفت: تامین تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌ها از برنامه‌های اداره کل است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به رشد 400 درصدی تعداد کتابخانه‌های خیرساز استان یادآور شد: در حال حاضر چهار کتابخانه خیرساز در استان فعالیت می‌کند.

وی تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی استان را 810 هزار و 313 نسخه عنوان کرد و گفت: در سال 84، حدود 326 هزار و 187 نسخه کتاب در کتابخانه‌های استان موجود بود.

احمدخانی با اشاره به رشد 148 درصدی کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها خاطرنشان کرد: ارائه کتاب‌های چاپ جدید از برنامه‌های اداره کل است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول