اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم:

زمین کتابخانه مرکزی قم واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از واگذاری رسمی زمین کتابخانه مرکزی قم از سوی وزارت نفت به این اداره کل خبر داد.

زمین کتابخانه مرکزی قم واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا گفت: پس از 10 ماه تلاش و پیگیری در جلسه‌ای که در استانداری و با حضور استاندار قم، ضیغمی، معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور و آشتیانی و امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مقرر شد 4500 متر زمین که در خیابان امام خمینی(ره) قرار گرفته برای احداث کتابخانه مرکزی استان اختصاص داده شده و بقیه زمین نیز به کاربری‌های شرکت نفت و شهرداری اختصاص داده شود.

وی با ارائه گزارشی از مراحل پیگیری و مکاتبات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر نفت و دستورات وی و نیز پیگیری‌های استانداران سابق و فعلی قم از حمایت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر نفت و استاندار قم تقدیر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: این پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است در مرحله دیوارکشی قرار دارد و به زودی شاهد شروع مراحل اجرای ساخت بنای اصلی کتابخانه مرکزی قم خواهیم بود.

اسماعیلی‌طبا همچنین عنوان کرد: امیدواریم این کتابخانه با 10 هزار مترمربع زیربنا، پارکینگ، سالن اجتماعات و فضایی ویژه نابینایان و ناشنوایان با یک نقشه و طراحی خوب و با دارا بودن امکانات لازم یک کتابخانه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی بخش‌های مخزن، دو تالار مطالعه، کتابخانه الکترونیک و خدمات چند رسانه‌ای، کلاس‌ها، انبار کتاب، نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی و همچنین بخش پایان‌نامه‌ها را از جمله قسمت‌های دیگر این کتابخانه عنوان کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول