اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان خبر داد

واگذاری 70 درصد فعالیت‎های خدمات شهری گرگان به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان از واگذاری حدود 70 درصد فعالیت‌های خدمات شهری به بخش خصوصی خبر داد.

واگذاری 70 درصد فعالیت‎های خدمات شهری گرگان به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیم کریمی در چهارصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: یکی از فعالیت‎های مهم که به طور روزمره در دید و قضاوت مردم هر شهر است مجموعه فعالیت‎های خدمات شهری شهرداری است که در این دوره شاهد تحولات قابل توجهی بوده‎ایم.

وی طرح بزرگ مکانیزه کردن فعالیت‎های خدمات شهری را یکی از مهم‌ترین این خدمات برشمرد و تصریح کرد: جمع‎آوری و حمل زباله، جدول‎شوی‎ها، جاروها و مخزن‌شوی‎های مکانیزه، واترجت‎ها و ... جزو خدمات شهری محسوب شده و در راستای رضایت‎مندی مردم انجام گرفته است.

شهردار گرگان خاطر نشان کرد: بالا بردن کیفیت فعالیت‎ها و بهبود مستمر وضعیت فعلی از اهدافی است که شهرداری و شورای شهر به دنبال آن هستند چرا که معتقدیم قطعا هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‎ایم.

کریمی در خصوص مکانیزه شدن خدمات شهری یادآور شد: طرح بزرگ مکانیزه شدن فعالیت‎های خدمات شهری با هدف ارتقای بهداشت عمومی، نظافت، زیبایی، دور کردن زباله از دسترس حیوانات موذی، بالا بردن سرعت کار و کاهش نیروی انسانی آغاز شده است.

وی از مکانیزه کردن جمع‎آوری زباله با خرید 18 دستگاه خودروی جدید حمل زباله و بیش از 3 هزار مخزن جدید و زیر مخزنی در سطح شهر گرگان خبر داد.

شهردار گرگان با بیان اینکه خرید هفت دستگاه خودروی جدید شامل جارو، جدول‎شوی و مخزن شوی مکانیزه انجام گرفته است متذکر شد: ساخت و بهره‎برداری از خودروهای جدید واترجت و آبپاشی برای نظافت و پاکیزگی، خرید خودروی برف‎روب و نمک‎پاش از جمله این دستگاه‎ها بوده که تاکنون اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

کریمی بیان داشت: تکمیل مکانیزه کردن فعالیت‎های خدمات شهری در راستای افزایش کیفیت بهداشت عمومی، حفظ محیط زیست و بهداشت فردی کارکنان شهرداری و افزایش میزان رضایت‎مندی انجام پذیرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: بدون شک امکان ارائه خدمت به مردم با فرهنگ گرگان یک توفیق الهی برای حوزه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر است، هر چند کم و کاستی‎هایی نیز وجود دارد که همه سعی و تلاش خود را در ارتباط بیشتر و متقابل با آحاد مردم، توجه بیشتر به وضعیت آسفالت شهر گرگان به کار خواهیـم گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول