اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

رهبری امروز سکان هدایت و نجات مسلمانان را در دست دارند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز سکان هدایت و نجات مسلمانان را در دست دارند.

رهبری امروز سکان هدایت و نجات مسلمانان را در دست دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمود احمدی‌بیغش در جمع مدیران استان، رهبر معظم انقلاب را بهترین و مستحق‌ترین خلق خدا برای جانشینی امام راحل عظیم الشان (ره) دانست که امروز سکان هدایت و نجات مسلمانان را در دست دارد.

وی با اشاره به اهمیت سفر ارزشمند مقام معظم رهبری، آن را بزرگ‌ترین و خجسته‌ترین رخداد تاریخی برای خراسان‌شمالی دانست.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی به برکات ماندگار این سفر معنوی اشاره کرد و ره آورد اصلی آن را ایجاد تحول عظیم و تکرار ناشدنی در روح و کالبد فرهنگ دینی مردم دانست.

وی خطاب به مدیران حاضر در این نشست گفت: شما بزرگ‌ترین مبلغان سفر معنوی جانشین به حق قائم آل محمد (عج) در این استان هستید.

استاندار خراسان‌شمالی احیای ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی را از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه این ارزش‌ها بر پایه اصل ولایت فقیه شکل گرفت و مستدام خواهد بود.

احمدی‌بیغش مسئولان را امانتداران مردم بصیر و ایثارگری دانست که با شور و شعور انقلابی خود در تمام صحنه‌های حماسی و انقلابی پیشتاز و پیش‌قدم هستند که نظام اسلامی را در کسب و حفظ اهدافش یاری می‌کنند، ایشان خدمت برای چنین مردمی را افتخاری ماندگار توصیف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: بدون تردید این بیداری متأثر و برخاسته از انقلاب عظیم اسلامی ایران است که با محوریت ولایت، بر سکوی پیروزی حق بر باطل نائل آمد.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نهادها با کمیته‌های سه‌گانه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و صوت، همچنین هماهنگی با استانداری، فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم و هدایت روحیات حماسی و انقلابی آنان در این سفر تاکید کرد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول