اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

ارتباط رهبری با نظامیان کشور عاطفی و روحانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه در کشورهای دیگر بین نیروهای مسلح با فرماندهان عالی‌رتبه نظامی فاصله زیادی وجود دارد، گفت: در ایران، رهبری در اوج اقتدار، ارتباط عاطفی با سربازان و نظامیان کشور دارند.

ارتباط رهبری با نظامیان کشور عاطفی و روحانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در برنامه ویژه هفته ناجا در محوطه نیروی انتظامی در شهرستان با تبریک میلاد امام رضا(ع) با اشاره به اینکه تبعیت‌پذیری در هر ارتشی در سراسر دنیا هست، اظهار داشت: تبعیت‌پذیری نیروهای نظامی در کشورهای جهان به خاطر درجه و عناوینی است که بر سردوش خود دارند و پیروی این نیروها در زمان صلح نیز به خاطر ترس از قانون است.                

وی با بیان اینکه پیروی نیروهای نظامی و ارتش ایران اسلامی از باب درجه نیست، تأکید کرد: همه دنیا می‌دانند که تبعیت‌پذیری نیروهای مسلح ما از ولی امر مسلمین فرمانده کل قوا پیروی از امام زمان(عج) و اطاعت از خداوند باری‌تعالی است.

امام جمعه تویسرکان افزود: نیروهای نظامی ایران اسلامی وقتی که می‌بینند فرماندهان آنها بسیار متواضعانه و خالصانه در خدمت نظام و مردم هستند پیروی از فرامین فرماندهان برای آنها امری مطلوب و خوشایند می‌شود به صورتی که با جان و دل از دستورات آنها اطاعت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بین نیروهای مسلح با فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در کشورهای مختلف به خاطر تکبر و فخر فاصله زیاد است و ارتباط عاطفی نیز بسیار کم بوده و یا وجود ندارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و صلابت ارتباط عاطفی و روحانی با سربازان و نظامیان ایران اسلامی دارند.

حجت‌الاسلام ارزنده تأکید کرد: امنیت و آسایش حاکم بر تمام ایران اسلامی در همه حوزه‌ها مدیون رشادت، جانفشانی و ایثار تلاشگران نیروی انتظامی، نظامی و پلیس راهور به عنوان حافظان آرامش و اقتدار ملی است.

در این مراسم 110 نفر از پرسنل کادر وظیفه نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در قالب رزمایش اقتدار نیروی انتظامی با اجرای فنون رزمی و دفاع شخصی صلابت و توان نظامی را به نمایش گذاشتند.

در همین روز یگان امداد و نیروی انتظامی شهرستان در قالب سازماندهی شده با حضور در میادین شهر تویسرکان اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح را یادآور شدند.

امروز همچنین بازدید دانش‌آموزان از یگان‌های اجتماعی، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به کارکنان و مردم، حضور فرماندهان و مسئولان با سخنرانی در 20 مدرسه و 20 مسجد در چارچوب ارائه آموزش همگانی و توصیه‌های انتظامی، اجتماعی پلیس به مخاطب اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول