اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

روند ارتقای شاخص‌های فرهنگی کردستان پس از سفر رهبری شتاب گرفت

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان در سال 88 گفت: بعد از این سفر روند ارتقای شاخص‌های فرهنگی در استان شتاب گرفته است.

روند ارتقای شاخص‌های فرهنگی کردستان پس از سفر رهبری شتاب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی دوشنبه‌شب در مراسم افتتاح مجدد این سینما در سنندج اظهار کرد: کار فرهنگی در کردستان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کار مداوم است.

استاندار کردستان به نقش سینما در توسعه فرهنگ جامعه اشاره کرد و گفت: نقش سینما در توسعه فرهنگی ملت‌ها کاملاً مشهود و تاثیرات مثبت و منفی آن نمایان است.

به گفته وی امروزه دشمنان اسلام و انقلاب با بهره‌گیری از تجهیزات رسانه‌ای و دیجیتالی سعی در رسیدن به امیال شوم خود هستند که مقابله با آنها نیازمند تولید برنامه‌های فرهنگی موثر است و این مهم در توجه به سینما نمود عینی می‌یابد.

استاندار کردستان تصریح کرد: ساخت فیلم موهن و بی‌شرمانه اخیر دشمنان در توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام به بهانه آزادی بیان و صرفاً در راستای ایجاد توطئه در بین جوامع‌ اسلامی بخشی از استفاده‌های منفی از این ابزار قوی است.

شهبازی تصریح کرد: هدایت سینما بهمن سنندج توسط حوزه هنری که خود متولی فرهنگ و هنر انقلابی است با بهره‌گیری از وجود هنرمندانی متعهد و ارزشی می‌تواند ظرفیت قابل توجهی برای تقویت و توسعه ارزش‌های دینی و اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق از مجتمع فرهنگی هنری سینما بهمن سنندج در راستای تاثیرگذاری مثبت و مطابق با ارزش‌های اسلامی گام برداریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: خوشبختانه حرکت‌های خوبی در زمینه ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان بعد از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان و معرفی آن به عنوان استانی فرهنگی شکل گرفته است.

به گفته شهبازی تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد فرهنگی بودن این استان در سرلوحه کاری مسئولین استان قرار گرفته و با جدیت تمام دنبال می‌شود.

وی در پایان بازسازی و تبدیل سینما بهمن سنندج به یک مجتمع فرهنگی، هنری، سینمایی و آموزشی با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و کمک‌های سینما شهر و حوزه هنری مرکز را نمونه‌ای از تلاش‌های گسترده مسئولین استانی و کشوری برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی برشمرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول