اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

سران غرب اسیر خشم مقدس مسلمانان می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: سران کشورهای غربی با حمایت از توهین کنندگان به مقدسات اسلامی در نهایت اسیر خشم مسلمانان جهان می‌شوند.

سران غرب اسیر خشم مقدس مسلمانان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جمع تجمع‌کنندگان اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در اعتراض به ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: مردم مسلمان ایران مصداق بارز رشد و تعالی وعده داده شده در قرآن برای مسلمانان به شمار می‌روند.

وی رشد و پیشرفت روزافزون مسلمانان را موجب شادمانی دوستان و به خشم آمدن کفار دانست و تصریح کرد: امروز به روشنی این عصبانیت کفار دیده می‌شود و به خوبی می‌دانند که رشد روز افزون مسلمانان در حوزه‌های مختلف به‌زودی جمعیت اکثریت کشورهای غربی را تشکیل می‌دهند.

امام جمعه آستارا اهانت اخیر استکبار به مسلمانان و مقدسات آنها را بی‌سابقه ندانست و بیان کرد: پیش از این نیز با کارهای حقیرانه‌ای نظیر درج کاریکاتور و نوشتن کتاب‌های مانند آیات شیطانی خواسته‌اند چهره پیامبر مهربانی، صفا، صمیمیت و صلح را به چهره‌ای جنگ طلب تبدیل کنند اما اینگونه اتهام‌ها شایسته خود غربی‌هاست.

وی ادامه داد: کسانی که عمل زشت همجنس بازی را افتخار می‌دانند و برای حمایت از آن قانون تدوین می‌کنند و زنان را نوعی برده جنسی می‌دانند، تجارت جنسی را رونق داده و غرق در فساد و تباهی هستند و تحمل مسلمانان را ندارند، در آینده نزدیک اسیر خشم مقدس مسلمانان جهان می‌شوند.

حافظ‌نیا درباره آتش زدن قرآن از طرف کشیش دیوانه آمریکایی گفت: حضرت امیرالمومنین (ع) هنگام به سر نیزه کشیدن قرآن در جنگ صفین به اصحاب خود فرمود: «قرآن ناطق من هستم» یعنی حقیقت قرآن کریم این انسان کامل است و در واقع قرآن آن نسخه مکتوبی است که از روی انسان کامل نوشته شد.

وی با تصریح بر اینکه امروز نیز قرآن کریم در دل مسلمانان جای دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از مسلمانان بگیرد.

افزود: غربی‌ها و استکبار جهانی با اینگونه اقدام‌های ناشیانه خود موجب ترویج بیشتر قرآن و اسلام می‌شوند به طوری که پس از قرآن‌سوزی در آمریکا قرآن کریم در کشورهای غربی تبدیل به پر فروش‌ترین کتاب سال شد.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه مسلمانان در نهایت چنان سیلی به اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی می‌زنند، خاطرنشان کرد: آنها دیگر نمی‌توانند توان سر بلند کردن را داشته باشند.

به گزارش فارس، در این تجمع باشکوه جمع کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی و غیرانتفاعی شهریار آستارا با قرائت قطعنامه و سر دادن شعارهایی ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا به تحصن خود پایان دادند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول