اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

شهدا پیام‌رسان پاسداری از مکتب اسلام هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شهدا پیام‌رسان پاسداری از مکتب اسلام و ارزش‌های والای آن هستند.

شهدا پیام‌رسان پاسداری از مکتب اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سردار سالار آبنوش در اجتماع بسیجیان گردان امام علی (ع) شهرستان آوج با بیان اینکه جامعه اسلامی باید نعمت‌های الهی را همواره مغتنم شمرده و شکرگزاری آن را همواره به جای آورد، اظهار کرد: دفاع مقدس نیز از ابتدا تاکنون به عنوان یک موهبت و نعمت الهی بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: جوانان کشور امروز باید ائمه اطهار را الگو برای ادامه راه و سیره خویش قرار داده و در راستای عزت جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی سرمنشا تمام برکات و سرافرازی‌ها است، تصریح کرد: ملت ایران امروز با اطاعت محض از ولایت فقیه و کار و همت مضاعف و تولید ملی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده، در مسیر بالندگی و افتخارآفرینی گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در کشوری که ولایت فقیه در آن وجود داشته باشد، هیچ‌ دشمنی نمی‌تواند آن را به زانو در آورد و موجب شکست آن نظام شود.

سردار آبنوش با اشاره به جایگاه ارزشمند بین‌المللی جمهوری اسلامی اظهار کرد: با لطف الهی امروز ایران اسلامی در زمره کشورهای مقتدر و عزت‌مند از منظر علمی و فناوری قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: تمام دولت‌ها و حکومت‌های مختلف امروز به پیشرفت و جهش حیرت‌انگیز ملت ایران گواهی داده و خواهان ارتباط تنگاتنگ با نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تحریم‌ها و فشار‌های استکبار برای عقب راندن کشور از پیشرفت و دستاورد‌های علمی تصریح کرد: ملت ایران امروز راه خویش را یافته و با قدرت هرچه تمام‌تر در حال حرکت در این مسیر پر رهرو است.

آبنوش با اشاره به جنگ نرم در کشور عنوان کرد: ماهواره‌ها و شبکه‌های معاند و ضدانقلاب از ابزار اصلی دشمنان در این جنگ نابرابر هستند.

وی با بیان اینکه امروز لازم‌ است جوانان در میدان تهذیب نفس و مبارزه با آسیب‌های فرهنگی گام بردارند، بیان کرد: سربلندی و عزت جمهوری اسلامی در گرو اتحاد و روحیه یکپارچگی آحاد ملت است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول